V》Osada《

610 41 2
                                    

...

obudziłam się, nie wiem ile czasu byłam nie przytomna. Koło mnie stała jakaś kobieta...miała brązowe włosy i była ubrana na czarno.

-k...kim jesteś?-spytałam oschle                                                                                                                                      nie miałam zamiaru być miła dla mojego  oprawcy.                                                                                            -ty pierwsza...-usiadła na krześle patrząc mi prosto w oczy... nie miałam wyboru musiałam sie jej przedstawić                                                                                                                                                                       -jestem...Kira...mam 14 lat i jestem sama,podróżuje bez żadnej grupy-odpowiedziałam zgodnie z prawdą

-grzecznie...jestem Jodie, mam 33 lata i młodszą siostrę, jestem z osady ,,Arcadia" w której obecnie się znajdujesz-uśmiechnęła się do mnie.                                                        -wiec są też inni żywi?-zdziwiłam się.
-tak...jest nas nie wiele i same kobiety,  uznaliśmy że nie potrzeba nam mężczyzn,same dajemy sobie radę.-mówiła dumnie.
Słuchałam ją uważnie, jej głos był  niesamowicie przyjemny w słuchaniu.

Gdy tylko wstałam, Jodie dała mi jedzenie i wodę. Zjadłam wszystko z wielkim apetytem...

Bodajże godzinę później zostałam oprowadzona przez nią po miasteczku. Poznałam również takie osoby, jak Tamara czyli główna przewodnicząca miasta, czy jej najstarszą córkę Carmen, która zawsze była gotowa do walki, oraz jej młodszą siostrę Delfie, która nie przypadła mi do gustu. Przecież jakaś cholerna pinda i słodka idiotka musiała sie znalesć w tym cholernym świecie.
Poznałam również najmłodszą siostrę z którą nie miał od razu złapałam dobry kontakt, a mianowicie z Chelsy. Miłą blondynką, która marzyła o swoim księciu na białym koniu, jednak umiała się też obronić.

Po drodze do zbrojowni ujrzałam młodą brunetke,  czyli Nicole. Była  tam jedynym lekarzem...

W końcu udało mi się poznać siostrę Jodie.
Lizzy Fusser, zamknięta w sobie od śmierci rodziców. Stara się być dla wszystkich miła, ale jest najlepszą przyjaciółką Delife.

...

To tyle jeżeli o osadę  chodzi i nawet mi się tutaj podoba, więc chyba zostane na dłużej...

The Walking Dead-Life After Life || Carl Grimes (Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz