10.

515 20 0
                                    

„ Luno, " jeho hlas mě vytrhne z myšlenek „ pověz mi něco o sobě. "
Cože? Podívám se na něj a nakrčím čelo.
„ Uh, proč?" pořád to nechápu. Chladný vítr se mi dostal pod kabát a já se otřásla zimou. Nejspíše si toho všiml a ať už chtěl udělat cokoliv, ujistila jsem ho, že mi je teplo.
„ Třeba proč chodíš každý den na hřbitov. Proč jsi mi nechtěla ukázat kde bydlíš. Taky proč se na svého otce díváš s odporem v očích a proč je on na tebe hnusný. Taky proč chodíš celá v černém. Chci všechno vědět." Jeho teplé ruky položí na mé, které jsou chladné. Už zase, proč to dělá? Připadám si jako z jiného světa, nic nechápu a nic mi zatím nedává smysl.
„ T-to je na dlouho" potřesu hlavou a chci vyprostit ruky, z toho zdroje tepla. Asi se mu můj nápad nelíbil a tak se zamračil a mé dlaně nepustil. S poraženeckým pohledem se na něj podívám. Pobídne mne k tomu abych začala konečně mluvit, jenže ze mě nevyjde ani hláska.

Skoro až zoufale prosí pohledem, ty jeho tmavé oči, jako čokoláda, která se na slunci rozpouští. Čas se zasekl a možná už nechtěl pokračovat. Jeho zornička se zvětšila a pak zase zmenšila. Čas už zase běžel dál.

Zayn

Vzít ji na tohle místo, kde čas běží pomalu ,byl skvělý nápad.
Jde na ní vidět, že se jí mluvit nechce, jenže já ji chci, spíše potřebuji poznat. Zadívala se mi do očí a tak jsem mohl opět spatřit měsíc v úplňku , i když byl den, tak zářil jako v té nejčernější tmě. Kdo by řekl, že příroda je taková kouzelnice ,jež dokáže vyčarovat tak nádhernou a specifickou šedou a zrovna Luně ji vložit do duhovky. To Luna byla majitelka zářícího šedého měsíce. Bohužel jen chvíli jsem ho mohl vidět ,protože odvrátila hlavu. Potřebuji opět vidět tu šedou, není to totiž ta obyčejná, tohle je nádherná, živá a zářivá šedá. M-myslím že jsem se do té šedé zamiloval.

Tak jsem tu s další kapitolou. Co na ní říkáte?

In Black (Zayn Malik Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat