„Nikomu už nedovolím, aby ti ublížil " zašeptal jsem jí do rtů. Kývala na souhlas a tiskla se ke mně.
Dravě si kradla mé polibky a já si ji samým vzrušením vyhoupl do náruče a ona mi omotala nohy kolem pasu a ruky kolem krku. Šel jsem s ní ke dveřím, kde jsem v její kapse nahmatal klíč a lehce si odmlčel, není těžká, jelikož mám nějaké svaly tak pro mě je lehoučká.
Dostali jsme se do předsíně a skopli si boty. Byli jsme úplně promočení, ale bylo nám to jedno.
„ Ložnice " zašeptala a začala zasypávat můj krk polibkama. Už jen pod tím dotykem jsem tál a sotva se držel na nohou, mám hrozně citlivý krk.
„ Opravdu? " s přivřenýma očima jsem těžce vydechl.
Jen mi zakňourala do ucha na souhlas. Nepoznávám ji, opravdu. Bývá taková zranitelná a já mám pocit ji chránit. Teď se v ní probudilo nějaké odvážné já, které jsem zatím neměl šanci poznat.
Vyběhnu s ní schody a rozrazím dveře ložnice a opatrně ji hodím do peřin, jen se zasměje.„ Na co čekáš? " zeptá se, když stojím před ní a s úsměvem ji sleduju.
„ Nepoznávám tě "
„ Možná, že už ta nudná a u brečená holka být nechci. Probudil jsi ve mně touhu" svou nohou začne do mě strkat a kousat si ret.
Jen se zasměju a vrhnu se na její rty. Ona mi začne vyhrnovat triko a tak jí v tom pomůžu. Se zájmem si prohlíží mou nahou hruď, ale není čas na dívání. Její triko spolu s kalhotami a ostatním oblečením letí pryč.
„ Jseš si opravdu jistá " trochu zaváhá.
„ Jsem. "
Podívám se do peněženky a je tam, dlouho jsem už neměl sex, ale kondom pro případ nouze tak byl.
Jedním tahem jsem balíček roztrhl a podíval se na ni. Usmála se a kývla, s něžností jsem ji políbil a šeptal do rtů, že se nemá bát.◆◆◆
Něco mě pošimralo na nose a tím i vzbudilo. Rozhlédl jsem se, co je strůjcem lechtáni a musel se usmál. Luna mi usnula velmi blízko hrudi a její vlasy mě šimraly. Na tím, co se tu odehrálo, jsem se musel znovu usmát. Začnu si ji prohlížet a mám co dělat, abych se nesmál. Spí, ale rty se jí hýbou a něco kňourá, avšak nerozumím co. Jsem šťastný, tak moc šťastný a to jen díky Luně. Pořád si říkám, jak jsem se sakra mohl zamilovat do někoho koho vůbec neznám, ale ono to jde. A je to snad to nejkrásnější zamilovaní.
„ Dobré ráno " zachraptí když se vzbudí a zjistím, že nespím.
„ Nejlepší ráno" políbím ji do vlasů a ona se zasměje. Ach, jak miluju její smích.
„Mám jít udělat snídani? "
„ Ne, nikam nechoď "
Povzdechne si a stulí se mi na hrudi, kde začne nehtem jezdit po mých tetováních, neuvěřitelně mě to uklidňuje. Uklidnilo mě to až tak, že jsem znovu usnul a když jsem se vzbudil druhá půlka postele byla prázdná. Jen v boxerkách jsem sešel dole a hledal Lunu, jenže tam taky nebyla. S povzdechem jsem si napustil do skleničky vodu a na ex ji vypil. Mé kroky pak zamířily ke gauči, na který jsem se svalil a zkoumal co dávají v telce a jako obvykle jsem zjistil, že nic. Až po chvíli jsem tam objevil nějaký zajímavý film, do kterého jsem se zažral tak, že jsem neslyšel klapnout dveře, až dotek na mém rameni mě uvedl do reality tohoto světa.
„ Na co koukáš " mile se na mě usměje a pohladí mě.
„ Ani ti nevím jak se to jmenuje, ale je to dobré " odpovím a pořád sleduji obrazovku.
ČTEŠ
In Black (Zayn Malik Cz)
Random„ Vrátíš se? " „ Ani smrt by mi to nemohla překazit " Věnoval mi polibek a já nevěděla, jestli to nebyl poslední. . . 02/03/2018 - 465🎖️ v FanFikce 15/03/2018 - 192 🎖️ ❤️ v FanFikce 20/03/2018 - 124 🎖️❤️ v FanFikce . Cover by: @tereza172