11.

429 17 0
                                    

Počkat, co to plácám? Blbosti. Zahnal jsem to stranou a čekal až Luna začne mluvit.
Drbnu do ní a ona poplašeně se na mě koukne.

„ Nemohl by jsi začít ty? J-já nevím jestli ti se mám svěřit když tě vůbec neznám" žmoulá si svůj svetr. Povzdechnu si a začnu tedy mluvit.

„ Jmenuji se Zayn Malik, jsem tady na návštěvě u tety, protože mi umřela babička tak jsem sem přijel. Je mi 21  let, mám 3 sestry a bydlím v Bradfordu. Rád maluji a taky si rád zpívám ve sprše. Neumím moc vařit, asi jen kuře. A jsem voják " řekl jsem o sobě asi to nejdůležitější. Jakmile jsem vyslovil že jsem voják, vyjeveně na mě hleděla. Odkašlal jsem si.

„ Voják? " zašeptala překvapeně a vyhledala moje oči a čekala až jí to potvrdím.

„ Ano, jsem profesionální voják, teď mám volno. Asi za 3 měsíce se vracím do služby." udiveně na mě kouká a já opět můžu vidět ty 2 zářivé měsíce.

„ Aha a není to nebezpečné?"

„ No, trochu. Ale jinak to je super, mám díky tomu 4 nejlepší kamarády, se kterými se nikdy nenudím. A na ten režim si zvykneš, dřív to tak hrozné nebylo, ale teďka, no něco je ve vzduchu a podle mě se něco chystá a dobré to nebude." Cítím to, jen nevím kdy to přijde. Teď máme skoro všichni, až na pár výjimek, dovolenou a můžeme si užívat volna, pak zase nastane ten režim a kdoví kdy zase se dostanu domů. A to mi připomíná, že za pár dní odjíždím k mámě.

„ Aha. " odpoví a já se na ni usměju aby se trochu odlehčila atmosféra.

„ Tak teď ty" vycením svou bílou řadu zubů a nedočkavě se na ni kouknu. Odkašle si a nejistě na mě pohlédne. Když se nejspíš ujistí, že všechno bude v pořádku, zhluboka se nadechne a začne mluvit.

No, začala bych asi tím, že ahoj všichni.😅 Myslím, že po dlouhé době přidávám část. Jednoduše nebyl čas a další takové výmluvy😁 Teď o Vánocách si snad předepíšu pár kapitol, ale taky mám něco do školy,lépe řečeno projekt, musím ho stihnout do konce ledna pokud nechci dostat za 5 a musím k tomu přečíst 3 knihy,ehm mám 1. Potřebuji teď dobré známky,heh 😄
Jinak jak se vám zatím příběh líbí? 😊 To že bude Zayn voják mě napadlo během hudebky (👏👍🙌 sice nechápu jak, ale okey) a v ten moment jsem už měla všechno vymyšlené jak by to mělo být, jenže jsem líná a nešikovná a nedokážu to sepsat. Takže si musíte počkat 😂 Zatím papa 💕🙈

In Black (Zayn Malik Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat