Probudím se do bílé místnosti a hlava mi třeští jako ještě nikdy. Ostré světlo, které září ze zářivky mě donutí zavřít oči. Kde to sakra jsem?
„ Dobrý den slečno. Tak už jste konečně vzhůru " pozdraví mě nějaký muž. Myslím, že to bude asi nějaký doktor.
„ Eh, dobrý "
,, Jak se cítíte? "
,, Všechno mě bolí a hlavu mám jako střep." na důkaz toho se chytím za hlavu. Au.
„ To se dalo předpokládat. Vaše dítě vám přivezeme za chvíli."
„ Počkat. Jaké dítě?! " vyděšeně se na něho podívám a v té chvíli by se ve mně krve nedořezali.
„ Vaše dítě"
O čem to kruci mluví?!„ Co to povídáte? Já žádné dítě nemám! " Nechápavě, vyděšeně a překvapeně se na něho dívám.
„ Cože? Sakra. Myslel jsem si to, dalo se to předpokládat. Slečno, kontrolní otázka, kolik je vám let? "
„ 16 přeci " Nechápavě se na něho podívám. On se začne dívat do papíru. Jeho tvář pobledne.
„ Slečno Luno, 16 vám určitě není. Obávám se že jste stratila paměť. Co posledního si pamatujete? "
„ Cože? Emm já, den na hřbitově, myslím. Nejsem si jistá "
„ Vaši příbuzní?" Další otázka. Chci být doma.
„ Máma mi umřela před, před ani né rokem. A pak mám tátu, ale s ním si moc nerozumím. No a možná tetu, ale nejsem si jistá. " Zamyšleně hledím do stropu a pátrám v paměti jestli mám nějakého příbuzného. Jenže jako bych tam neměla nic, úplně prázdno.
,, Máte kontakt na vašeho otce? Nemůžete být teď sama." s nejistotou mu nadiktuju číslo, které myslím otec má. „ A otec dítěte? Víte? "
„ Já žádné dítě nemám. A ani s nikým nechodím. Spletl jste se." Stojím si za svým.
„Slečno, stratila jste paměť. Předpokládal jsem to, protože jste se silně udeřila do hlavy v oblasti ukládání paměti. Před 2 dny vás k nám dovezli. Měla jste autonehodu. Sedla jste si do taxíka psychicky narušenému muži. Jel schválně rychle a nehleděl na předpisy. Naboural do vás kamion. Museli jsme vás hned operovat, takže jsme císařským řezem uvedli na svět vaše děti. Čekala jste dvojčata, holčičku a kluka. Kluk přišel na svět bez problémů, je zdravý a v pořádku. Ale u holčičky nastali komplikace. Holčička se narodila se slabými plícemi a následně kvůli vodě v plicím se udusila. Je mi to líto. Nešlo ji zachránit. " Začala jsem přerývaně dýchat. Udělalo se mi špatně a nevěděla jestli brečet nebo utéct pryč. Nechtěla jsem tomu uvěřit. Byla jsem šokovaná. Nevěděla jsem co si mám myslet. Nakonec jsem se rozbrečela. Připadala jsem si ztraceně a bezmocně.
„ A kdo je otec? " zeptám se se slzami v očích.
„ To bohužel nevíme, nikdo tady nepřišel " Takže, moje dítě nemá otce? Skončila jsem jako samostatná matka, která stratila paměť a myslí si, že jí je 16? O tom jsem snila? Ne nesnila. ,,Chcete vidět chlapečka? "
„ Já nevím. Necítím se na to já-" zašeptám a pořád mi sklouzávají slzy po tvářích. Co to děje?
„ Nebojte se. Sestra ho hned přiveze. Vás přijdu navštívit později. Uděláme ještě nějaké testy" řekl doktor.
,, Vrátí se mi paměť? " stálo mě úsilí to ze sebe vypustit.
,, To nevím. Ve většině případů se paměť vrátí po pár dnech. Pak jsou tu ti, kterým po pár měsících, a pak výjimky, kterým se nikdy nevrátí." tohle mě vyděsilo. Co když budu výjimka? Doktor se rozloučil, a pak odešel.
Pořád jsem v šoku a nechce se mi tomu věřit. Brečím a prázdnota v mé hrudi mě sžírá, vždyť mi umřelo miminko. Otevřou se dveře a dovnitř vstoupí sestra a tlačí před sebou postýlku, ve které leží dítě. Moje dítě. Když postýlka zastaví u mé postele, znervózním. Sestřička mi vysvětluje, jak ho mám držet, ale já jsem jako ze dřeva. Nejsem na to připravená, nešikovně ho držím a bojím se. Ovšem jakmile spatřím jeho tvářičku, okamžitě se do něho zamiluji. Je nádherný. Má havraní vlasy a očka k sobě pevně tiskne. Začne se vrtět, a pak otevře své oči, které mají hnědou barvu. Jeho malinké ručky drží v pěst a natahuje je ke mně. Je prostě úchvatný.
„ Je nádherný že? Musím říct, že děti s hnědýma očima se moc nerodí, většinou se narodí s modrýma a pak se jim mění, no myslím že on je výjimka. A má je teda pořádně hnědé, skoro až černé bych řekla." začne na mě mluvit sestra.
Nevím, co bych ji na to řekla. Radši mlčím a furt sleduji jeho tvářičku. Chtěla bych vědět kdo je jeho otec.
„ Mimochodem, holčičky je mi líto" Spustí se mi slzy a dopadnou na tvář chlapečka. Má přivřené oči, které potom pevně stiskne k sobě a začne brečet.
„ Asi má hlad. Víte jak ho nakojit? " zakroutím hlavou, že ne a tak mi sestra ukáže jak správně kojit. Je to zvláštní pocit.
„ Jak se vůbec jmenuje? " s úsměvem se zeptá sestra. A pořád se dívá na jeho tvář.
„ Já ani nevím. Nevím jestli jsem měla připravené nějaké jméno. Já vůbec nic nevím." zase se mi začnou lesknout oči a sestřička ke mně přijde a pohladí mě po zádech. Mám v hlavě úplně prázdno.
,, To bude dobrý. Vymyslíme nějaké spolu, co říkáte?" Je tolik pozitivní a milá, ale já prostě cítím velkou bolest a smutek na to, abych mohla vymýšlet nějaké jméno.
,, Já.. Jsem unavená. T-třeba zítra." plaše se pousměju. Chápavě pokývá hlavou a usměje se od ucha k uchu a se slovy, že něco vymyslíme odchází.
Zůstala jsem sama, s malým človíčkem, který ve mně rostl 9 měsíců. Když se dívám na jeho tvářičku, snažím se vzpomenout na tvář otce, ale nic. Totální prázdno. Přijdu si jako ve špatném filmu. Víc k sobě přitisknu malého a kvůli němu se pousměju.
„ Miluju tě na měsíc a zpátky" ta věta vyvolá několik bolestivých vzpomínek, které mě dnešní noc budou provázet. Dám mu pusu na hlavičku a ještě nějakou dobu ho mám v náručí a kolébám ho.
Ehmm čekali jste to? Co na na to říkáte? Bylo těžké abych se smířila, že prostě holčička umře. Ale rozmýšlela jsem kdo má přežít, buď kluk a nebo holka. Nakonec jsem zvolila kluka. Věřte, bylo to těžké rozhodování. Byli by jste radši kdyby přežila holčička nebo jste rádi za chlapečka?
ČTEŠ
In Black (Zayn Malik Cz)
De Todo„ Vrátíš se? " „ Ani smrt by mi to nemohla překazit " Věnoval mi polibek a já nevěděla, jestli to nebyl poslední. . . 02/03/2018 - 465🎖️ v FanFikce 15/03/2018 - 192 🎖️ ❤️ v FanFikce 20/03/2018 - 124 🎖️❤️ v FanFikce . Cover by: @tereza172