PART 5

342 35 1
                                    

"Chagi...ooo chagi...chagi kt mne..chagi chagi kt mne..."jerit jungkook smbil menyanyi awk kt mne😅
"Sya kt dapur laaa..." jerit sohyun dri dapur.jungkook berlari ank ke dapur.
"Chagi...!" jerit jungkook dan memeluk sohyun dri belakang.
"Awk lepaslah... sye nk buat breakfasts nie.."kta sohyun seraya menolak jungkook dari terus memeluknya
"Alah chagi nie...oppa nk peluk pun xleh...benci lah...😞"kata jungkook dgan nada merajuk dan melepaskn pelukkannya.
" Nk merajuk pulak...kesah pulak sya..werk😝"sohyun menjelerkn lidah tanda mengejek..
"Dah..xyah nk merajuk...pi sana sya nk hidang nasi goreng kimchi ni..shuh shuh" sohyun menghalau jungkook dari memblock jalan nya😅

SKIP

"Chagi oppa nk pegi jumpa kawan² oppa jap..chagi jgan nakal tau...duduk rumah diam² klau nk keluar bagitau oppa...ara.." kata jungkook dgan tegas sambil mencapai kasut adidasnya yg trsimpan elok di dlam almari.
"Yelah..hati² tau...jgan bawak laju sgat kete tuh..bye.." kata sohyun.jungkook pun berganjak dari duduknya selepas siap memakai kasut adidas nya dan berlalu ke keretanya.

SKIP

CAFE XXX

Jungkook memasuki sebuah cafe dan lalu mecari kelibat chingu nya.
"Yah kook..!kt sini..!" jerit namja pendek a.k.a jimin smbil mengangkat tgan separas kepala.jungkook pun menuju ke sebuah meja yg diduduki sekumpulan namja.
"Yow...lame xjumpa ko"ujar kuda a.k.a j-hope😅 smbil menari lagu touch my body.
"Buat malu jer hyung nie.." jungkook menepuk dahinya melihat kerenah hyungnya.

"Entah hyung nie wat malu jer"ujar alien a.k.a v

"Yup..xswag laa bro.."ujar namja yg putih melepak kalah quputeh iaitu sugar a.k.a suga.

"Dah²..kite datang sini bkan nk meroyan ke ape..nie aq nk tnya kat biskut hangus lagi legam nie asl ko sombong sngat hah..?mentang²lah dah kahwin sombong erhh ko.."ujar si Prince pink a.k.a jin xpuas hati dgan biskut hangus lgi legam.Jungkook yg mendengar ayat yg dilontarkan pdanya hanya mampu tersengih.

"Alah mne ade sombong hyung...kookie kn dh ade wife so xleh laa nk kluar selalu...hehe" jungkook menggaru kepalanya yg tdak gatal.

"Emmm..yela tu padahal duk berkepit ngan wife dy jer 24 jm..."kta jimin

"Betul tu minnie...dri ko duk berkepit ngan wife ko baek ko bagi kitorang ank buah dpat jugak lah kitorng nie tngok kejayaan ko sbgai seorng namja.."kata v dgan gaya cool.

"Erkk...kookie tngah usaha laa nie hyung...sbenarnye kookie tngah honeymoon nie..tpi terganggu dgan 6 makhluk(?) nie sbok ajk jumpa.." kat jungkook tnpa berlapis

Love you Jeon Jung KookWhere stories live. Discover now