Okey sebelum sis smbung story yg dh lama tertangguh...sis nk ubah sikit ayat-ayat nie....yelah makin lama makin laen pulak ayat nye...mula² indo cmpur korean now malay cmpur korean pulak...pelik²....
****"Dah lah..lyan kmu brdua nie smpai bile xsdah..jum turun omma ada bawakan makanan.." kata omma jungkook
"Ne.." sahut jungkook & sohyunSKIP
Suasana di meja makan hanya ditemani dgan bunyi lagaan sudu dan pinggan.
"Omma..wae omma dtang...?"tanya jungkook kerana ingin melepaskan suasana yg janggal.
"Ye xye jugak....omma dtang sbenarnye nk kmu brdua pegi honeymoon....omma tringin sgat nk cucu....hehehe" kta omma jungkook membuatkan sohyun membulat mata krana trkejut ,jungkook pula yg sedang minum air trsedak..
"Uhuk uhuk...!!ape omma honey-honeymoon....??!!"biar betul omma aku nie nk aq haneymoon dgan minah nie...ni dah lebih nie dah la aku kne kawin paksa...ko tau paksa klau xtau dup diam..huhu
"Omma...andwae..jungkookie sya xnk pegi..!!" tolak sohyun dan panggil jungkook berharap dia juga menolak permintaan ommanya(ayat keling)Wei serious aq nk pegi dgan mamat byun nie...xnk xnk xnk.
"Eo..?emm naega molla..aq on jer.." jawab jungkook sinis..hahaha rasakan sapa suruh jual mahal dgan aku kang dah kena.
Membulat mata sohyun mendengar ayat selamba badak jungkook.okey nie memang melampau dah nih dia on jer dia on ko tau on....omma sohyun nk balik...huhu omma jelba
"Omo jeongmalyeo..?kookie neo jeongmal..ahh omma xsabar nk timang cucu...macam mna dgan sohyun plak..sohyun please pgi honeymoon...ye sayang"kata omma jungkook dagan menuh excited nk timang cucu..
"Yelah omma..sohyun pegi haneymoon.." jawab sohyun.eeyy omma nie excitd sgat npe..asal xmintak ngan appa jer baby..omma pukannye tua sgat poen..boleh lgi kut buat baby...eh ape aq mengarut nie..xkan aku dah kena virus byuntae dri husband aku nie..sedar sohyun sedar*sambil tmpar kecik pipinya* tnpa dia sedar ade sepasang mata yg tngah usha kelakuannye dari tdi.
"Woii..ko dah kenapa..dah kna sawan ke ape ko nih hah..??!!" kata jungkook yg dari tdi lgi dok usha pergerakan sohyun..
"Ishh kamu ni kookie nape ckap kat istri kmu macam tuh...skit hati dia nanti" blas omma jungkook prihatin.
Jungkook hnya membuat muka selamba badak dia jer..suke la ko kan sohyun omma aku bekap ko ann..jeling jungkook pada sohyun tnda xpuas hati..
"Ape jeling² awk ingat mata awk tu cantek sgat...please arh mata sye lgi comel.." kata sohyin smbil buat muka tomel..
"Ishh kmu berdua ni kan xhabis² nk bergaduh..nah nie tiket untuk kmu berdua.." huluran omma jungkook dismbut oleh sohyun.membulat mata sohyun...bila melihat nama tmpat yg bakal menjadi tmpat mereka berhoneymoon.
"Mwo je-jeju..omma jeongmal..puaau jeju ke tmpat kitorang nk honeymoon..??"tnya sohyun dgan penuh excited..hah amek ko nasib xdi aku xtolak klau xmelepas aq nk pgi pulau jeju.Tnyaan aku hnya dismbut dgan anggukkan omma.
"Asl ko excited bagai nie hah..ko axcited ngan pulau jeju ker ngan haneymoon kite.." kta jungkook ingin menyakat istri nya sohyun(dahtu xkan laa omma jungkook pulak adoi)
"Yah byuntae namja...sya xhingin laa dgan awk tuh..huh" kata sohyun sempat lgi dia menghadiah kan jelingan kpada husband dia..
"Okey ko jual mahal dgan aq kan..wait and see.."sempat dia menghadiahkan senyuman nakalnya..(adoi asyik hadiah² jer dari tdi tunggu laa malam honeymoon nanti..opps)Bersambung
Huhu sorry lame dah sis xupdate..sis sibuk laa korang sis baru habis exam minggu lepas..huhu
And sorry sbab part nie boring sikit and pendek...huhu nanti sis akan berusaha buat yg terbaik...Watak tmbahan
Bts-kawn kookie
Gfriend-kawan sohyun
Shin hyera-seorang yg obses dgan jungkook😘😘😘
Bye
Thank to vote
YOU ARE READING
Love you Jeon Jung Kook
FanfictionCerita ini mengisahkan tentang dua insan yg dipaksa menikah pada usia yg masih muda "Awak...?! Kenapa awak setuju dgan perkhawinan ni..?! " "Oppa..! Chagi masih cintakan oppa!! " "Nado...nado saranghae.. " "Yeonja xguna... Aku akan pastikan yg hidu...