Dan yeonja itu adalah sohyun.Ya sohyun wife Jungkook yg dia tercari setiap pelosok rumah.
Jungkook menarik sohyun kedlam pelukannya tangisan sohyun semakin reda. Jungkook mengusap rambut sohyun. Pelukan dilepaskn
"Cha-chagi hik pegi ma-mane..?op-oppa risau tau..hik" tnya jungkook tersedu
"Hik mi-mianhae op-oppa cha-chagie xde mak-maksud pun nk hik ri-risaukn op-oppa" jelas sohyun...sekali lgi jungkook memelpelukan sohyun dieratkn lgi.
SOHYUN POV
"Eh jungkook dh blik...nk nyorok laa..hihi.." aku melari kecil dan merangkak ke bwah meja makan.
(Ruang tamu ngan dapur bersebelahan jer..)📺 🍴
Ruang | Dapur
Tamu |KREK...!!
"Chagi oppa dah balik..!!"jerit jungkook.
Aku yg berada di bwah meja ketawa kecil melihat jungkook memanggilku. Aku xmenyahut panggilannyer.
Jungkook masih memanggilku berkali-kali dan dia mencari aku setiap pelosok rumah..tpi satu tmpat dia xcari bwah meja itu yg buat aku makin galak ketawakn smbil menutup mulut xbagi jungkook dengar laa..tpi stu bende buat aku terkejut...aku rase mcam nk melompat keluar jer tpi kalau aku lompat confirm kepala aku terhantuk meja nie...
Tangan aku mulau berpeluh aku risau sgat sgat risau sbab dia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dia menangis...Aku cuba keluar tpi baju aku tersekat dkat bucu meja entah sjak bila meja nie ade sepihan kayu yg terkeluar dari kaki meja...aku cuba menarik baju aku yg tersekat namun hampa xde perubahan...aku tarik lgi kuat dan yess berjaya. Aku mengukir sebuah senyuman kegembiraan.
Namun suatu bunyi membuatkn senyumanku mati....
Bunyi....
Esakan...ye tangisan nyer semakin menjadi-jadi..aku merangkak keluar dari bwah meja...selepas berjaya keluar dari bwah meja aku bardiri...dan air mataku mulai gugur...aku rasa bersalah nie bkan rancanagn aku..
Tangisan semakin lebat aku dapt rasa yg dia betul² risau dgan aku walaupun dia membelangkangi aku...aku berlari ke arah nya dn memeluknya dari belangkang.
Dia menoleh ke belakang sebelum meleraikan pelukan. Aku mendongak untuk melihat wajahnya namun hatiku xkuat...xkuat melihat insan yg aku mulai sayang untuk kali kdua...(mksudnyer dia penah cintakn jk tpi cinta tu dh hilang so dia mulai cintakan jk untk kli kdua)
Tangisanku semakin kuat dan perkataan 'mian' diulangiku berkali kali....dia menarikku kedlam pelukannya...dan tangisan ku semakin rede(?). Dia mengusap ramputku pelahan lahan....
Pelukan dilepaskn pelahan-lahan jungkook menatap wajahku dgan penuh risau.
"Cha-chagie hik pegi ma-mana hik...op-oppa risau tau...hikhik"dia tersedu-sedu.
"Hik...mi-mianhae op-oppa cha-chagi xde mak-maksud pun nk hik ri-risaukan op-oppa..hik"aku tukar cara percakapan dulu...ya dulu sya awk tpi skrang aku akn guna oppa chagi.
YOU ARE READING
Love you Jeon Jung Kook
FanfictionCerita ini mengisahkan tentang dua insan yg dipaksa menikah pada usia yg masih muda "Awak...?! Kenapa awak setuju dgan perkhawinan ni..?! " "Oppa..! Chagi masih cintakan oppa!! " "Nado...nado saranghae.. " "Yeonja xguna... Aku akan pastikan yg hidu...