PART 22

138 17 5
                                    

Sohyun berjalan menghampiri jungkook yg sedang terlena dibuai mimpi di atas katil.

Sohyun teragak-agak ingin mengejutkan jungkook. Selepas dy hilang ingatan dy menjadi seorang yg dingin dan panas baran. Sohyun berase seram sejuk je bile jungkook tenung dy.

Sohyun duduk dibirai katil. Muke jungkook dy tenung semahu-mahunya. Rambut jungkook yg melindungi dahinya dy selak perlahan-lahan. Sohyun mengusap rambut jungkook dan terukir satu senyuman dibibirnya.

"Hyeri-ah hajima" ujar jungkook dgan mamai. Mata jungkook masih tertutup.

Dgan sekelip mata tangan sohyun berhenti mengusap rambut jungkook. Terasa bagai terkena renjatan elektrik pda tgannya. Senyuman di bibir sohyun terus hilang.

"Oppa ireonna" sohyun menggoncang bahu jungkook namun tiada tindak balas dari jungkook.

"Oppa ireonna.. Op--"

"Diamlaa!" pintas jungkook. Sohyun mengetap bibirnya. Geram dgn jungkook yg sering memarahinya.

"Oppa ppalli ireo--"

"Kau nak ape?!" jerkah jungkook lalu dy menukar kedudukannya dari baring ke duduk.

"Sa-saye nk mi-mintak izin keluar " ujar sohyun smbil menundukkan kepalanya.

"Ishh tu pun nk mintak izin dgan aku ke?! Kalau kau nk keluar... Keluar je laa xpayah laa sampai nk kacau aku! Tu pun nk kene ajar ke!! " marah jungkook lalu dy mengusutkan rambutnya.

"Sa-saye cu-cume nk pergi ambil junjun" ujar sohyun gagap dy menggenggam erat tgannya utk menghilangkan rase takutnya pada jungkook.

"Kau pergi mampus laa dgan ank kau tu!!" jerit jungkook.

"Jebal jgan ckap macam tu..tu ank kita" rayu sohyun. Dy rela dibenci oleh jungkook  tpi dy xrela bile jungkook membenci darah dagingnya sendiri.

"Mwo ank kite? Huh entah² tu ank kau dgan jantan lain..."ujar jungkook lalu dy menyilangkan tgannya didada.

"Awk! Saye bukan perempuan murahan macam hyeri awk tu! " marah sohyun.

PANG!

Satu tamparan mendarat di pipi sohyun.

"Kau!! Kau jgan sesekali nk hina hyeri aku!! " jerkah jungkook sambil menunding jari telunjuknya ke arah sohyun.

"Wae?! Wae awk selalu bela dy?!  Saye isteri awk!! "

Love you Jeon Jung KookWhere stories live. Discover now