SOHYUN POV
Aku masuk ke dlam rumah dgan langkah yg longlai sambil mendungkung junghyun yg telah terlena di dlam dukunganku.
Aku segera membawanya ke dalam biliknya dan aku baringkannya di atas katil tpi sebelum tu aku betulkan dahulu bantal tidurnya sebelum meletakkan kepalanya.
Rambut junghyun aku usup dan dahi junghyun aku cium lama. Aku tatap wajah junghyun lama. Entahlaa aku rase macam ade yg xkene jee rase macam tak sedap hati pun ade.
Adakah bende buruk bakal berlaku?
Aku harap semua tu di jauh² dari aku dan keluarga aku. Aku tak nk kalau jadi bende buruk kat diorang. Aku sayang diorang. Sangat sayang.
Bile aku puas menatap setiap inci wajah junghyun aku terus keluar dari biliknya.
Aku terus menuju ke bilik aku dan jungkook. Pintu bilik aku ketuk dahulu sebelum masuk. Tombol pintu aku pulas. Aku tarik pintu itu sederhana kuat dan aku terus masuk ke dlam bilik. Pintu bilik aku tutup rapat.
Aku mengorak langkah ke arh almari pakaian dan sempat juga aku mengintai jungkook diatad katil.
Jungkook dah tiada.
Mungkin dy dah bangun?
Baju aku ambil dari almari dan aku mencapai tuala yg tersangkut elok di tepi almari pakaian ku.
Tanpa membuang masa aku terus menuju ke tandas. Tombol pintu aku pegang. Baru sahaja aku mahu pulas tiba-tiba tombol itu berpusing arah yg berlainan. Dan
Terpancar wajah jungkook yg penuh dgan keseksian. Rambutnya dy keringkan dgan tuala sederhana kecil.
Dan aku baru perasan yg dy
Tak pakai baju
Dy hanya memilitkan tualanya di pinggangnya. Tuala itu hanta separas lututnya sahaja. Dan tiba-tiba mata ku gatal men'scan tubuh tegap namha itu dan mata ku terhenti pada
Abs dy.
Aku rase macam terpukau dgan keseksian dy. Aku dapat rase jantung aku mendegup kencang.
END SOHYUN POV
JUNGKOOK PON
Selesai aku mandi aku terus mengambil tuala yg tersangkut di penyakut. Aku mengelap tubuhku yg dibasahi dgan air tadi dgan tuala lalu aku lilit tuala itu di pinggangku.
Aku pulas tombol pintu bilik air itu dan terpacak muka minah sengal tu. Menyampah aku nengok dy. Aku tenung muke dy dan aku perasan yg pipi dy merah. Huh cair laa tu. Aku tersenyum sinis ke arahnya tapi ade bende yg buat aku xselesa dy
Usha body aku!!
Gila yeonja ni boleh pulak dy tunjuk muka miang dy depan aku. Aku panggil dy berkali-kali tpi ape ke daya Minah ni dah jadi pekak gajah eh gajah ke arhh lantak arh. Aku tolak bahu dy perlahan. Tapi dy buat dek je. Dy tenung abs aku siot. Tiba-tiba dy gigit bibir bawah dy. Okey sekarang aku faham. Minah sengal ni sebenarnya angaukan body aku an? Oukey meh kite uji dy 😏 hahaha.
YOU ARE READING
Love you Jeon Jung Kook
Fiksi PenggemarCerita ini mengisahkan tentang dua insan yg dipaksa menikah pada usia yg masih muda "Awak...?! Kenapa awak setuju dgan perkhawinan ni..?! " "Oppa..! Chagi masih cintakan oppa!! " "Nado...nado saranghae.. " "Yeonja xguna... Aku akan pastikan yg hidu...