PART 8

341 29 5
                                    

SOMEONE POV

"AHHGGG.....XGUNA PUNYA POMPUAN.....!!"jerit aku sepuas hati lalu memhempas badan ku ke atas katil.

"Wae ko buat aku camni.....!!! WAE...!!!" aku mengusutkan rambut ku.

A-aku xbleh duduk diam...aku kena buat sesuatu....aku ke-kena cari jlan rosakkan rumah tangga diorang...aku akn rampas balik milik aku hak aku...!!! Hahahah....aku akn buat ko merana....hahaha

END POV & SKIP

"Oppa~~ chagi nk coklat....oppa~~boleh lahh oppa~~" rayu sohyun ala ala bdak umr 5 tahun nk coklat.

"Xboleh...coklat tu manis tau x...xboleh xboleh" ujar jungkook tegas.

"Alaaa oppa~~ boleh laa lgi pun bkan chagi yg nk...ni haaa baby dlam ni yg nk...boleh laa oppa~~" sohyun mengusap perut dy yg kempis cam kayu😅😅.

"Ayat tu dh lapok laa chagi..." bals jungkook selamba badak mak piah.

"Alaa oppa nie bleh laa...chagi mengidam coklat ni..." rayu sohyun skali lgi.

"No..oppa ckap xboleh xboleh laa...coklat tu manis laa...xbaik untuk kesihatan..." ujar jungkook.

"Ishh...oppa nie kn sume xbleh nie xbleh tu xbleh...dh tu ape yg bleh...chagi ckap nak...nak lahh...!" balas sohyun geram. Jungkook mengeluh dgan tingkah laku sohyun.

"Huh...yelaa jom pegi beli...chagi pilih jer nk yg mne and nk brape banyak...oppa belikan..." jungkook mengusap lembut kepala sohyun smbil mengukir senyuman....dy xlah kejam sgat...dy cma nk yg trbaik untuk sohyun dan anknya yg bakal lahir...

"Yeyy...baby tngar x ape appa ckap...appa ckap appa nk belikan coklat..."kta sohyun dgan ceria pda janinnya smbil mengusap-ngusap lembut perutnya.

Jungkook yg melihat tingkah laku isterinya ketawa kecil.

SKIP

"Chagi dah laa tu amek 5 cukup laa...banyak nie..."jungkook menarik tgan sohyun dri mengambil kepingan coklat yg brsaiz besar namun sohyun menepis tangannya.

"Alaa...tdi oppa yg ckapkan yg chagi boleh amek berapa banyak yg chagi nk...😡chagi baru jer amek lima...nk cukupkan spuluh...tpi sane chagi nk amek coklat susu pulak.." sohyun menolak tubuh sasa jungkook yg menyekat jalannya lalu menuju ke rak coklat susu.

"Adoii menyesal aku ckap mcam tu tdi...ingatkan dy nk 2-3 jer...ni x nk spuluh...ko tau sepuluh...banyak tu wei...dah laa sume saiz besar...kalu xhabis xke membazir....hishh..." kta jungkook dlam hati. Jungkook pun berlari ank ke arh sohyun.

SKIP - BTS

"Wey hyung...jimin risaulah ngan sohyun tu..." ujar jimin risau.

"Wey ko suke kat sohyun erhh..? Wey bini org tu wey ko jgan cari pasal wey..." kta v dan
.
.
.
.
.
BUK...!!
.
.
.
.
.
Stu pukulan brjaya dilepaskan oleh jimin dan berjaya mendarat di kepala alien sesat a.k.a v

Love you Jeon Jung KookWhere stories live. Discover now