Part 19

160 23 13
                                    


JUNGKOOK POV

"Neo nuguni(kamu siapa)..?" soalku sambil mengerutkan dahi

"Oppa~~..." air mata sohyun jatuh sekali lagi.

Oppa...? Dy panggil aku oppa...?bile mase pulak aku ade adik ni...?asal aku xtau aku ade adik...?

"Appa..?" ujar seorang budak yg berdiri di sebelah yeonja tadi.

Wait.. Aku salah dengar ke..? Dy panggi aku appa ke tadi...? Ke dy panggil org lain...?

Aku toleh kiri kanan belakang atas bawah.. Xde namja lain selain aku...hanya aku dan dua org yh aku xkenali yg berada di dalam wad ni. Aku pandang budak tu balik. Dy tersenyum ke arah ku hingga ternampak gigi arnab dy...comel...Same macam aku...

"Appa...wae appa tido lame sgat..? Lame tau junjun tunggu appa bangun...eomma pun same... Siang malam eomma nangis sebab rindukan appa.."ujar budak itu dgan nada sedih.

"Ape kamu ckap ni...?hyung xfaham laa... "

"And korang ni sape...? Aku kenal korang ker...?"

Seriously aku xfaham sekarang  ni... Tetiba ckap pasal tido lah eomma lah ape yg dy ckap pun aku xfaham

"Oppa..ni chagi isteri oppa and ni ank kite...junghyun" kata yeonja itu dgan air mata yg mengalir.

"Is-isteri...? Ape yg kau merepek ni... Aku baru 18 tau...kau jgan nk tipu aku laa...!" ujar ku dgan sedikit emosi.

"Oppa..! Chagi xtipu... And umur oppa bukan 18 tpi 23...kite dah kawen 3 tahun lepas...!"

"Tak... Tak mungkin aku dah kawen..! Kau sengaja nk tipu aku kan...ape motif kau..?! Kau nk kikis harta aku kan...?!" ujarku dgan penuh emosi. Dadaku turun naik menahan marah.

"Buat ape saye nk tipu awk..?! Junjun  ni bukti perkahwinan kite dan bukti cinta kita...saye xnak pun harta awk...!" yeonja itu menengking aku dan dy terus menarik budak yg bernama junghyun  tu kedalam pelukannya.

"Tak..! Aku xpercayakan kau..! Aku xkenal kau dan aku xcintakan kau...!aku hanya cintakan hyeri...!"

END JUNGKOOK  POV

SOHYUN POV

Love you Jeon Jung KookWhere stories live. Discover now