Part 13

232 30 23
                                    

SOHYUN POV

Harini aku dah boley keluar dari wad.... Lagipun doctor kate keadaan aku dah stabil so aku dh boley keluar tpi dy kata klau nk stay sini lgi pon xpe...gilo kau nk aku stay kat wad nie kalau makanan tu sedap xpe laa nii tawar heberr(😅) dengan wad pulak bau ubat xhingin aku nk stay sini...mati tercekik aku bau ubat.

Okey dah stop merapu pasal hospital. Sekarang aku tengah tunggu si biskut kesayangan aku check out. Selesai je check out hospital dy segera bawa aku di tempat parking kereta dan terus pulang ke rumah agam.

SKIP

"Oppa...oppa tengah masak ape..?" soal sohyun smbil mengintai ape yg dimasak oleh suaminya.

"Oppa tengah masak nasi goreng kimchi...chagi suke kan..?" ujar jungkook yg masih mengacau nasi goreng nya.

"Mestilah chagi suke...oppa chagi nk rase sikit boley.." minta eunha excited.

"Jap oppa nk amek sudu..." jungkook menganbil sudu lalu memberikan pada sohyun. Lantas sohyun menyuap nasi goreng kimchi  ke dlam mulutnya.

"Machita..?" tanya Jungkook.

"Eo..ma-machita.." ujar sohyun ragu².

'Tak tak sedap masin nk mampoiihhh...nk tercekik aku tau tak' ujar sohyun dlam hati

"Gomawo chagi...jap oppa nk amekkan pinggan..." eunha memandang jungkook yg sdang mengambil pinggan dikabinet dapur.

"Nasik mane nasik...masin gile nasi goreng kimchi ni...boley mati aku kalau telan nasi goreng ni..." eunha menambah nasi ke dlam nasi goreng kimchi itu dgan kalut lalu menggaulnya hingga sebati.

"Chagi...chagi buat apetu..." soal jungkook sambil mara ke arah sohyun bersama dua buah pinggan ditangannya.

"Erk cha-chagi tolong sebatikan nasik goreng ni haa...chagi tengok ade nasik putih lagi ni..tu yg chagi tolong gaulkan..." tipu sohyun.

"Ouh...ingatkan chagi buat ape tdi...tepi sikit oppa nk hidang nasik goreng kimchi ni.." jungkook menolak pelahan tubuh sohyun ke tepi.

'Fuhh nasab xkantoi..' ucap sohyun dalam hati.

SKIP

"Oppa...! Chagi nk keluar jumpa chingu chagi kejap...!" jerit sohyun dri bilik tingkat 2.

Love you Jeon Jung KookWhere stories live. Discover now