İstanbula gelmiştik güzel bir seyahatin ardından...evimide özlemistim ailemide...evimize geldiğimizde bavulları odaya koyup biraz dinlendim.o sırada berkin annesigil kapıyı çaldı.berk açtı ve özlem giderdiler bende salona doğru yönelerek oturdum.sohbet tatildendi.sonra berk haberi yaydı...nermin anne ve kemalbaba ikiside çok sevinmislerdi.tebrik ettiler.nedense benim dışımda herkes seviniyordu...ben dinlenicem diyip odama çekildim.annem arayarak bizi bu akşam yemeğe davet etti.kapatarak bavuldaki eşyaları çıkarıp düzenlemeye başladım. Berk bana sormadan hizmetçi tutmuş.odaya getirerek onun yapmasını söyledi.bende brezilyadan aldığım "anne olmak"adlı kitabı okumaya başladım...berk yanıma gelerek şirkete gidip işleri kontrol edeceğini söyleyerek öpücük kondurup çıktı...zamanımı kitapla geçirdim.ve berkte gelmişti hazırlanıp annemlere gittik.annemle sarılıp hasret giderdik.acıkmiştık hep beraber sofraya geçtik.annemin mis kokulu yemeklerini özlemistim.babamla berk havadan sudan konuşuyorlardı.bu defada berk hamile olduğumu kendisi söyledi.annem hem şok olmuş hemde çok sevinmişlerdi.babam"ilk torunum ya ismini ben koyacağım"diyince berk birazcık üzülerek bana baktı.çünkü ilk çocuğu berkin ve o koymak istiyordu.of aman ya, daha çocuk bir aylık, var daha sekiz ayı şimdiden ne isim telaşı bu ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-
RomanceBir kızın yaşadığı kitap sevgisi en büyük aşkı ama...gün gelir biri karşına çıkar,kitaptan çok sever ve aşık olur.BU aşk evliliğe kadar uzar ve esira ile batın gelir.