BEBEKLER GELİYOR...

24 5 4
                                    

Huzurla uyandım. Bugün evi temizleyip oturcaktim.hizmetçi sağolsun yardım etti.bu hamile halimle tek basima yapamazdım.dogumum yaklaşmıştı.bu yüzden bebek çantasını hazırladım.içine gereken herşeyi koydum.doğum doktoru mu aradım biraz sohbet ettik.bebek beşigini düzettim.evide köşe bicak temizledik.çok yorulmustum.pizza siparişi verdik berkle.geldi yanına cola ile beraber yedik.koltukta resmen uyumamak için zorlanıyorum.mutfağa giderek su icecektim. Aman allahım dogum sancısı bağırıyorum .berk geldi.çok telaş içindeydik.suyum geldi bu yalancı sancı değildi.doğum yapacaktım.off sancı çok fazlaydı.berk bebek çantasını alarak arabayı hazırlattı çıktık.berk çok endişeliydi.elimi tutmuştu.nefes alıp veriyordum.hastaneye hemen vardık.berk "dayan bitanem az kaldı."dedi.hemşireler sedyeye yatırdı.korkuyorum.bağırıyorum.off...hemen ameliyathaneye aldılar.berk kapıda bekledi.annemleri aramasını söyledim.özel doktor geldi.hemen doğuma başladılar.çığlık çığlığa...bayilttilar bu yüzden pek bişey hissetmedim. yaklaşık 3-4saat sonunda gözlerimi açtığımda zorlu mücadelenin ardından doğum yapmıştım.normal odadaydım.berk gelerek"hayatım seni seviyorum başardık" dedi.hemşire gelerek kırmızı kurdela taktı başıma ve "tebrikler kumsal hanım iki tane nurtopu gibi bebeklere sahip oldunuz." Dedi.güldüm..."ne zaman gorucez?"dedi berk birazdan gelirmiş.deyip odadan çıktı.yirmi dakika sonra annemler geldi.çok heyecanliydilar.iki tarafın annesi gilde gelmişti.odaya iki hemşire girdi.yaaa kucaklarinda esira VE batın vardı.allahım ikisini de kucağıma verdiler.bu nasıl bir duygu... emzirdim...sonra hemşire yataklarına bıraktı.berk ikisini de öptü.mutluluk tablosuydu tam...doktor gelerek kontrolleri yaptı.çıktı.akşam annemler gitti berk yanında kaldı.koltukta sızdı. Çok mutluyduk.bir yanımda kızımın yatağı diğer yanımda oğlumun yatağı...ben basarmıştım.ikiside bembeyaz sarı sacliydi.tıpkı babaları...sabah uyanmış berki bekliyordum.kahve getirecekti.o sırada esira ağlamaya başladı.hemşirenin yardımıyla kucağıma aldım.emzirdim.öptüm.berk geldi.bizi böyle görünce ikimizinde öptü.kapı tiklandi l.elcingil gelmiş.gökhanin elinde mavi elçinin elinde pembe cicek vardı.köşeye koydular.sarıldık.doktor gelerek"kumsal hanım bugün çıkışınızı yapabilirsiniz ama evde kendinizi yormamak şartıyla.."Dedi Berk"siz merak etmeyin ben onun rahatı için gereken herşeyi yapacam."Dedi ve gokhanla beraber çıkışı yapmaya gittiler.elçin esira ve batıni seviyordu.bende eşyaları topladım.berk gelerek yardım etti ve çıktık.arabaya binerek evin yolunu tuttuk.eve vardığımızda esira ve batıni odalarına çıkarıp önce misler gibi banyo yaptırdık sonra minik kıyafetlerini giydirip beşiklere yatırdık.orada onların uymalarını izliyebilirdim.resmen melek gibiydiler.evimize hoşgeldiniz diyip öpücük kondurdum.ve odama geçtim.yeni doğum yaptığımdan bir süre yataktan cikmayacaktim. Elçin iki tane kahve yapıp yanıma geldi.oturdu.biraz sohbet ettik.annem gelmiş odama girerek bir hafta burada kalmasını istedim yardım için hizmetçi anneme  oda hazırladı.annem yanıma gelerek "bitanem sen benim için önemlisin çocuklarında senin için önemli olacaktır.onlara benim sana baktığım gibi bak olurmu? Unutma kızın VE oğlun senin için yaratılmış birer melek..."demesiyle sıcacık kollarına atıldım.ve öpücük kondurdum...

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin