3 AY SONRA...

20 7 3
                                    

Bugün tam artık 8 ayım dolmuştu.son bir ay ve heyecan...karnım davul gibi şişmiş bebisler çıkmak için gün sayıyorlardi.mutlulukla uyanıp kahvaltı yaptık.berke dönerek "bitanem artık sekiz aylık oldular.diyorum ki biz oda hazırlamaya başlayalım."
"Tamam tatlım.bizim odanın yanındaki odayı yaparız zaten boş hem yanımızda olurlar."
"Peki...hizmetçi orayı bir güzel temizler.akşamda beraber alışverişe çıkarız."
"Olur öptüm ben çıkayım artık."dedi ve gitti.heyecan bütün bedenimi sardı.hizmetciden temizlemesini istedim.olur dedi.önce pencereleri açıp havalandırarak temiz hava sağladık.sonra köşe bucak temizlendi.çünkü bebek bunlar canım mikrop kaparlar.bir toz birakmazcasina temizlik.işte...temizlik bitince hayallere daldım...iki tane melek bu odada mışıl mışıl yatacakti.düşüncesi güzeldi.gülerek aşağı indim.hizmetçi yorulmuştu oturduk beraber birer kahve içtik.sohbet ettik.iş bitimi berk geldi.hazırdım çıktık.bebek mağazasına giriş yaptık.herşey çok güzeldi.öncelikle beşik seçtik iki tane kızımız için prenses model pembe  oğlumuz için prens modeli mavi,çok sekerdiler.sonra perde ve halı beyaz seçtik...bebek arabası,ana kucagi, yürüteç,iki tanede bebek dolabı oyuncakları unuturmuyuz...ardindan kıyafet ALLAHIM minik minik berk oglumuza bende kızımıza bakıyordum.minik eldiven,bebek çantası,zıbın, pijama takımı,biberon emzik, minik ayaklarına çorap,derken sepetler doldu.geziniyordum.gözüme çok tatlı minik bir elbise çarptı beyazdı,taciyla beraber aldım.berkte oglumuza minik fenerbahçeli üzerinde " babama çektim fenerbahceliyim"yazıyordu yaninda da şapkasını almış.gülüp  devam ettik.neredeyse herşeyi aldık. Berk kasaya gidip parayı ödedi hepsi yarın gelirmiş dediler.adresi verdik.eve geçtik.yorgunluk ve uyku...
Uyanmış sabırsızlıkla eşyaları bekliyordum. O sırada telefon çaldı.annem bugün akşam fenerbahçe maçını bizde izleyeceklerini söyledi.bir yandan telefonla konuşuyor bir yandanda bekliyordum.ki kapı çaldı. Hizmetçi açtı.ve evet gelmişler.elçini arayıp yardıma gelmesini istedim.geldi.beraber önce perdeyi taktı hizmetçi sonra haliyi serdik.ardindan elçin ile hizmetçi besikleri getirdiler.yan yana koydular.dolabı onlar monte etmişti.içini düzenliyoruz .oyuncakları yerlestirdim.koca ayiyida yerine koyduk mu tamam avizeleri yıldızıydı.kapılarına biri mavi biri pembe iki tane slogan yapistirdik. Ve tamamdı bitmişti.göz gezdirdim. Çok şeker olmuştu.annemin verdiği kitabida köşeye bırakıp çıktık.elçin hemen gitti.bende hizmetciye kurabiye yapmasını söyledim.Berk erken geldi.beraber yukarı çıktık bebek odasını gösterdim.düşlere  daldık.gülerek öptü.kapı çaldı.annemler gelmiş.içeri geçtik.babamda berkte fenerbahceliydi.bugün büyük kapışma maçı vardı besiktasla...babamla berk oturup maçı bekliyordu.bende annemi yukarı çıkardım.odayı gösterdim.annem duygulandı.sarıldım."kızım torunları görecez  ya artık ölsemde gam yemem"dedi.gülerek gözyaşlarını sildim.öptüm.içeri gezdi.ardindan salona geçtik oturduk patlamış mısır,cips ,vb birçok çeşit maç başladı.izliyorduk.ilk golumuzde berkte babam da bagirismaya başladı.maç 2-0 bitti.yüzler gülüyordu.sohbet muhabbet annemler kalktı.Berk onları bıraktı VE geldi.hayallerle uyku...

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin