24.BÖLÜM

9 5 1
                                    

Her geçen gün gitgide kilo alıyordum sebebi belliydi sürekli aşeriyordum.  Berk işe gitmeden önce beni annemlere bıraktı.annem de börekler pastalar bir döktürmuş.gelde dayan...hem yiyor hemde biraz sohbet ediyorduk. Annem yanımdan ayrılarak odadan birşey almaya girdi.annem"kızım bak sen küçükken bu kitabı çok severdin.her akşam baban sana okurdu.henüz çok küçük çok tatliydin."anneme gülerek karşılık verdim."yaaa tabi çok severdim.anne sen benim herşeyimi nasıl sakladin?"
"Tatlım sende bebekler dogunca onların herseyini sakliycaksin annelik bunu gerektirir.Senin ilk kelimen kitap olmuştu.geneldeher çocuk anne baba dede derdi  ama sen f arkliydin." Ee bence gayet normal baba emekli öğretmen olunca.... kitabı alıp çantama attım.annemin yaptığı börekler çok güzeldi.ağızda eriyordu...annem:
"Kızım çocuklara isim düşündünüz mü?"
"Yok anne..."
Biri kız biri erkek olduğundan erkeğin adını kesin berk koyacaktı da babam da koymayı çok istiyordu.bunu düşününce biraz duraksadim.annem söze atıldı:
"Kumsal düşünsene minik ayaklarıyla kosturacaklar evin içinde umarım ilk kelimeleri anneanne olur."
Gülerek karşılık verdim.kapı çaldı yöneldim.babam gelmiş."kumsal hoşgeldin kızım."
"Hosbuldum baba ."dedim.ve içeri geçtik.babam şimdiden başlamış isim düşünmeye...aradan fazla zaman geçmeden berkte geldi.biraz oturup kalktık.berke yönelerek"berk babam oglumuzun ismini koymak istiyor."
"Kumsal canım BU benim ilk oğlum ve ismini ben koyacağım."
Dediğinde sustum.haklıydı ilk oğlu ve kızı...elimi tutarak " sen üzülme biz ortasını buluruz."dedi.eve gelmiştik.hizmetçi çıkmıştı.içeri geçip yatakları açtım.beraber uyuduk.

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin