Heyecanla uyandım.gulümsedim berke...kalktık.bir telaş içindeydik.elçini aradım.hazırlanıyordu.bu yüzden konuşmadım...Berk gökhani arayıp teselli verdi.biraz öğüt verdi.gökhan çok tedirgindi.Berkin smokini gidip kuru temizlemeden almasını istedim o gitti.bende annemi aradım.annem ragatsizmis bu yüzden gelemeyecekmis.bende kiyafetimi hizmetciye ütülemesi için verdim.hemen ütüledi.berkte geldi.smokini almış giyindi bende giyindim.saçımı topuz yaptırdım.makyajımı hafif yaptım.ayakkabıları giydik. Ve çıktık.Berk gokhanla gitti.beni elcinlere bıraktı.henüz bir saat vardı.zamanı hazırlanmakta geçirdik.birazda sohbet ettik.zaman geldi çattı.gökhan geldi.elçini alıp gittiler bizde arkalarından.nişan havuz kenarında oldu.misafirler gelmiş.herşey tam...elçin önü kısa arkası uzun kırmızı üstüne pelerin atmış bir elbise giymişti.gökhanda pantolon üstü gömlek.heyecan dorukta alkış sesleri ile giriş yaptılar.isteksizce...ilk danslarını yaptılar.berkte beni dansa kaldırdı.ardından pasta merasimi ve eğlenceler.damat halayi oynadık.sonra yüzükler geldi.gökhanin babası taktı.ikisi dışında mutluyduk.adettendir gökhanda elçine kolye taktı.alkışlar yükseldi.nişan kısa sürdü.bitiminde unutulmaz pozlarla resim çekindik.gökhan elcine öpücük kondurdu....isteksizde olsa nişan güzel geçti.nişan çıkışı gökhan, elçin berk ve ben sahilde bir yemek yedik.yıldızlar resmen bize gülüyordu.ben"elçin canım tebrik ederim..."
"Kumsal yarama tuz basma."
Dedi.gökhan söze karıştı"elçin biliyorum bende seninle zorla evleniyorum ama benden bu kadar nefretmi ediyorsun."demesiyle kaşları çattı. Elçin farkında değildi ama gökhan elçini seviyordu kesin yaani.elçin sessiz kalmadı "gökhan sen çok iyi birisin.birşey söylemek gerekliyse ben sözlerimi sen nefret ediyorsundur diye bu kadar sert seçtim.özür dilerim."diyerek başını öne eğdi.gökhan ise elcine gülümsedi.yemeğe devam ettik.berk "biraz yürüyelimmi?"dedi.tamam dedik.yürüyorduk.elçin giydiği ince olduğundan üşüyordu.gökhan üzerindeki ceketi elcinin omzuna attı.berk ile el ele,bebeklerle, yıldızlar altında yürüyüş...gökhan elçinin elini tuttu.berk ile şaşırdık.Elçin gökhana dik dik baktı gökhan"noldu artık nişanlim sayılırsın."dedi berke bakarak güldüm.elcinin hoşuna gitti.sohbet muhabbet...geceyi yarıladık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-
RomanceBir kızın yaşadığı kitap sevgisi en büyük aşkı ama...gün gelir biri karşına çıkar,kitaptan çok sever ve aşık olur.BU aşk evliliğe kadar uzar ve esira ile batın gelir.