Sabah yine mide bulantısı ile uyandım bugün tam 4 aylık olmuştu. Berk geldiğinde cinsiyetini öğrenmeye gidecektik.heyecan ve MUTLULUK bir arada...ama bir yandanda elçin için üzüntü vardı.o sırada telefon sesi kulağıma geldi.odama doğru çıkıp telefona baktım.açtım.elçin ağlayarak yarın sözleniyorum.dedi şoke oldum.henüz oğlanın yüzünü göremedimki tüh yaa...bir yandan bebek sevinci diğer yandan da arkadaş üzüntüsü poff... çantamı alıp elcinin annesi semra teyzeyle konuşmaya gittim.benim küçüklüğüm semra teyzemin elinde geçti.bu yüzden azda olsa beni dinler.diyerekten içeri geçtim. Sohbet muhabbet derken konuya geçtim."semra teyzecigim bilirsin biz elçin ile kardeşten öteyiz diyorum ki siz bu evlilik meselesini bir kere daha düşünün elçin belki bir başkası ile evlenip mutlu olacaktı.neden böyle kızımızın hayatını hiçe sayarsiniz ki.desemde nermin teyze kendisinin bir şey yapamayacağını,büyüklerin kararı olduğunu söyledi.neyse yapacak birşey yoktu.çıktım eve doğru ilerliyordum.iki canlı olunca yürümek zorlaştırıyor du. Taksi çağırıp bindim.evin önünde indim.bir an sancı gelir gibi oldu.içeri girerek soluklandim.hizmetciden bir kahve ve kitabımı getirmesini istedim.kitapta şöyle yazıyordu.;Bir çocuk sahibi oImaya karar vermek çok önemIidir, sonsuza dek yüreğinizin, bedeninizin dışında oImasını kabuI etmektir. Hmmm çok güzel bir okadarda düşündürücü bir sözdür...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-
RomanceBir kızın yaşadığı kitap sevgisi en büyük aşkı ama...gün gelir biri karşına çıkar,kitaptan çok sever ve aşık olur.BU aşk evliliğe kadar uzar ve esira ile batın gelir.