Bugün berkle hastaneye gidip bebeklerin durumunu öğrenecektim.hazırlandık randevuya bir saat vardı bu yüzden bir pastaneye oturup kahvaltı yaptık.dün hakkında konuştuk.sohbet ettik.bir süre sessizliğin ardından kalktık.hastaneye doğru yol aldık.doktorun odasına girdik.sedyeye uzandım karnıma uzatılan bir makine ve karşıda duran bilgisayardaki bebekler... kan tahlili alındı.doktor herşeyin yolunda olduğunu bebişlerin sağlıklı olduğunu belirtti.doğuma iki haftam vardı tahmini...tahlillerde alınca evin yolunu tuttuk.berk çarşıya gideceğimi belirtti."berk bende gelsem.olmaz mi"
"Kumsal sen üç canlısin ve üstelik bu halle gelme bence sen kilomu aldın?" Dedi.sinirle kızarak odama çıktım.bana şişko dedi.berk seni kesicem... dedim VE çıktı.offlayarak odama geçip dinlendim sonra sıkıldım ve elçini aradım.işi varmış gelemiyormus.pof...sıkıntıdan hizmetçi ile sohbet ettik.berk iki saat içinde geldi.elinde poşet vardı.ben küstüm bu yüzden bakmadım. Yanıma geldi.öptü.yüzümü çevirdim.posetten bir günlük çıkardı.yüzüme bakarak"aşkım batın ve esiranin doğduğu andan itibaren günlük tutucaz.ve sakliycaz"dedi.güldüm.ozurunu kabul ettim.günlüğün biri mavi diğeri pembeydi.üzerinde isimleri yazıyordu...çok güzeldi.odalarına bıraktım...ve artık herşey tamamdı bir tek bebişlerin gelmesi kaldı.oturup bebişlerin geleceği günü bekliycektik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-
RomanceBir kızın yaşadığı kitap sevgisi en büyük aşkı ama...gün gelir biri karşına çıkar,kitaptan çok sever ve aşık olur.BU aşk evliliğe kadar uzar ve esira ile batın gelir.