4 yıl sonra

43 6 1
                                    

"Aaahhhh ahhhh kumsal geliyor..."
"Tamam tatlım nefes al nefes ver az kaldı...!!!"
"Berk sende arabayı hızlı sür karım doğum yapıyor...!!!" Dedi bağırarak gökhan...elcinin oğlu bugün hayata gözlerini açacaktı.tabii hastaneye yetişebilmek mümkün olsa...
En sonunda hastanenin önünde durduk.hemşire sedye getirdi.elçin sürekli nefes alıp veriyordu...sedye ile direk doğuma aldılar.ben,gökhan ve berkte kapının önünde beklemeye koyulduk.

"Amanın bağacığım sen hoşgeldin.oğluşum.." diye seviyordu kucağındaki oğlunu gökhan...evet elçin başarmıştı.nur topu gibi bir oğlu olmuştu...
Gözleri henüz belli etmiyordu.ama saçları elcinin saçları gibi düz ve sarıydı.burnu ve elleride küçük...
Mutluluk gökhan VE elcinide bulmuştu.
Esira ve batıni merak ediyorsanız.evdeler.ikiside dört yaşına girdi.tabi yaramazda oldular...
Iki günün ardından elcini taburcu ettiler.bizde eve geçtik.
Kapıyı bakıcı açtı.koltukta oturan batın bizi görünce direk kucağımıza koştu.
"Annem nasılsın bakalım?" Dedim batıni kucağıma alarak.
"Iyiyim.anne." dedi tekerleyerek.
"Bakıcı esira nerede?"
"Kumsal hanım esira odasindaydi en son"
Dedi batıni babasına vererek yukarı esiranin yanına çıktım.odanın kapısını açtım.ve hiç şaşırmadım.sonuçta benim kızım...
Küçük koltuğunda oturmuş kolyelerini kupelerini takmış. elindeki kitabı inceliyor."annemm kızım sen napiyorsun burada ?"
Dedim yanına giderek.
"Hiç anne kitap okuyorum.beni rahatsız etme !" Dedi karşı çıkarak.görende büyümüş tekrara küçülmüş sanar...
Kucağıma aldım ve öpücük kondurdum.tıpkı ben...
Aşağı indik beraber...
Ben,berk ve çocuklar sonsuz mutluluğu keşfettik.
Peki ya siz??

Sevgili okurlarım kitabımın sonuna geldik.biliyorum pekte güzel sayılmaz di.ama cahilligime verin.kumsalın dediği gibi biz hikayemizin mutlu sonuna vardık.Peki ya siz??
Sizleri seviyorum...😘

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin