20.BÖLÜM

17 8 0
                                    

Artık 3 canlı sayılırım.bu yüzden çoğu şeyi yapmakta zorlanıyorum.Neredeyse her işi hizmetçi üstleniyordu. Aaaa eveeet bugün büyük gün berkin doğum günü aman allahım...ne yapacaktım ve ne alacaktım....offlayarak alışveriş merkezine girdim.bir süre gezindim berke göre bir şeyler bulamadım...sonra telefon çaldı nermin anne sağolsun  bilmiyorum gibi bana berkin doğum günü olduğunu hatırlattı sinirle telefonu kapattım.ne cüret ki ben berkin karisıyım.ben bilmiycemde kim bilecekti.yorulmustum.pastayı kendim yapmayı düşünüyordum.bu yüzden malzemeleri alıp eve gececektimki bir kuyumcu gördüm.aklıma süper bir fikir geldi üzerinde kumsal ve berk yazan altın bir saat yapmasını istedim bitince getirmelerini istedim...eve geçerek elçini arayıp bana gelmesini gelirken süsleme almasını istedim.geldi.ben pastayla uğraşırken oda terası süslüyordu.annemden pasta tarifini istedim.ve başladım.bitiminde üzerini süsleyip dolaba koydum.terasa çıktım.elçin sağolsun bitirmişti.beraber hazirlaniyorduk aklıma geldi.elcine gökhanıda aramasini soylesemde aramadı. Ama semra teyzeden numarasını alıp ben arayıp davet ettim.bu gece sadece dördümüz olacaktık.elçin hazırlanmak için eve gitti.bende bilekligi bekliyordum.kapı çaldı ve gelmişti.altın saat ve üzerinde bizim ismimiz yazıyordu.çok güzel ve özel olmuştu...teşekkür edip kapıyı kapattım.elçinde gelmişti.bende odaya çıkıp ne giyeyim diye bakiniyordum.sade siyah mini bir elbise tercih ettim.sacımı da topuz yaparak aşağı indim.önceden bu elbisemi giydigimde tam olurdu.hatta bol bile gelirdi.ama hamile olunca bide 2iz oldumu biraz şişman göstermişti.kapı.... ve gelen gökhan içeri buyur ettim.elinde hediyeyi unutmamış.henüz birbirimizi tanımıyorduk ama çok kibar ve nazik bir baydı.elçin görünce şok oldu.ve hoşuna gitmedi.herşey tamamdı.bi berk eksikti.vee geldi kapı çaldı.elçin ile gökhan terasa çıktı.bende kapıyı açtım.ve sürpriz dedim.sarıldım boynuna...beraber yukarı çıktık.elçin doğum gününü kutladı gökhan da arkası dönüktü.gökhan bir döndü.berk şok ikiside vay tertip diyip sarıldılar.ne Yani bunlar askerlik arkadasimiydi.şaşırdım.onlar sohbet muhabbet özlem giderdiler bende pastaya mum koyup terasa ilerledim."iyiki doğdun berkcan" dedik dilek tutup mumları üfledi.hediyeleri verdik saati takti ve çok beğendi. Pastayı yedik sohbet ettik eğlendik... güzel bir doğum günü oldu...

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin