12.BÖLÜM

29 10 4
                                    

sabahın ilk ışıkları ile uyandım.kendimi kötü hissediyordum.bir ara başım döndü.koltuğu oturdum o sırada bir mide bulantısı kendimi lavaboya zor attım berkte benim sesime uyanmış.yanıma gelerek hastaneye gitmemiz gerektiğini soylesede ben karşı çıktım.abartılacak bir şey yoktur dedim.berk hemen kendinde buldu sorunu kendi kendine söyleniyordu "benim aptal kafam kızı niye terasa çıkarırsın  yaa"diye gülerek abartma dedim. berk duşa girdiğinde koltuğun üzerinde oturuyordumki yine başım döndü.berkte duştan çıkmıştı.kıyafet vermek için odaya gideceğim sırada mide bulantisindan banyoya koştum.berkte bunu farkederek giyinip hemen hastaneye gidiyoruz dedi.ısrarları üzerine hastaneye gitmeyi kabul ettim.geldiğimizde fazla sıra yoktu doktorun kapısını tıklayarak içeri girdik.tesadüfe gel ki doktor türk çıktı.kan tahlili istendi.verdik sonuçları biz fazla beklemeden çıktı.biz doktorun ne söyleyeceğini merakla beklerken doktor"bir sorun yok.endişelenmeyin bebeginizde sizde çok iyisiniz."dediği an büyük bir şok yaşadım.neyani ben hamilemiydim.berki hiç sormayın beni kucağına alarak hastane koridorlarında bir o yana bir bu yana mutluluğunu çıkarıyordu.ben ise hala şokun etkisindeydim.ama olamazdı ben anne olmaya hazır değildim...berke sarılarak "hayatım ben anne olmaya hazır değilim"diye ağlamaya başladım berk şaşkın gözlerle bana bakarken "saçmalama bitanem düşünsene minik elleri ile oda bizim gibi KİTAP okuyarak büyüyecek hem sana anne dediğini bir düşün"diyerek beni azda olsa teselli etti.araba ile villaya kadar beni 50 kere opmustur.brezilyadan ayrilmamiza son saatlerdi ve tadını çıkarıyorduk...

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin