27.BÖLÜM

11 6 0
                                    

Bir yandan suyun kaynamasini bekliyor diğer yandan annemle konuşuyordum.kapattık.babamlarla konuşmak lazımdı.bebeklerin ismini biz koyacaktık ama buyuklerede saygısızlık olurdu.demeye kalmamış.Berk aradı ve babamlar kendi arasında konuşmuş bizim koymamiza karar vermişler.oh be sevindim.hemen isim düşünmeye başladım.allahım ne koyacaksın kumsal yaaa...berkle beraber bulalım.en iyisi...diyip elcinlere gittim.bu arada elçin ile gökhanin nişanı  yarindi.ve hemen birşeyler almalıyım.iyide ben bu halle ne giysem yakışmaz offh...elçini alıp alışverişe çıktık.elçin hem tedirgin hemde isteksizdi.bir mağazaya girip kırmızı hafif geniş sırt detaylı bir elbise aldım.ayakkabim vardı.bu yüzden erken bitti işimiz.elçinle oturup bir parkta sohbet ettik.isim düşündük.ardından semra teyze arayıp erkenden elcinin eve gelmesini söyledi.kalktık.berki aradım iş çıkışı beni aldı yuruyemiycektim."kumsal ben bugün gökhanla konuştum çok isteksizdi.canı sıkkındi.diyorumki birşeyler yapalım."
"Berk saçmalama büyükler karar vermiş.semra teyzede nuh diyo peygamber demiyo..." diye sohbet ettik.eve vardık.yemeğe oturduk.başladık isim düşünmeye..."aşkım diyorumki oğlumuzuzun ismi *BATIN*olsun.sence.."
"Ay bitanem olur.batın...Berk umarım senin gibi yakışıklı olur... ayy buldum.. kızımızın ismi *ESİRA* olsun... ya hep isterdim.."
"Kizimizda annesi gibi güzel olur umarım..."
Dedi berk.yanağını öpüp güldüm.mısır patlattım berkte film koydu izlemeye başladık.ilk sahnelerde duygusallastim.başladım ağlamaya...filmin sonunda kadının sevdiği ölüyordu.berk de  fazla üzülmüştüm diye kapattı.elimi tutarak hadi gidip yatalım dedi.

aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin