Saat gece üç ve ben hala yatamadım.berk bey ise mışıl mışıl hiç umrunda değildi.esira ve batın yatmak bilmiyordu.kafayı yememe az kalmıştı.odaya gidip berki uyandirdim."berk uyan artık yaa beeeerk"diye bagirmamla yataktan zıpladı."berk yeter yattın.kalk esira ve batın uyumuyor git ve uyutmaya çalış.ben bıktım."dedim.yatağa giderek yorganı üstüme çekip gözlerimi kapattım.berk çocuklarla uğraşıyor bende yatmaya çalışıyordum.arada bir berkin o güzel sesi ile ninni söylediğini duymamla gülmeme engel olamadım.güneş hafiften doğmaya başlamıştı.sersem sersem banyoya yürüdüm.elimi yüzümü yıkadım.odada berki aradım fakat yoktu.bebek odasına gittim.kapıyı açtım.berk halının üstüne kıvranır bir vaziyetteydi.çocuklarda mışıl mışıl uyuyordu.kıyamam yerde soğuk yerde yatmıştı. Kaldırdım."berk bitanem kıyamam sen buradami yattın hadi kalk."dememle kapı çaldı bakıcı meryem hanım gelmişti.ayaklarimda ev botu ve pijamali olduğumdan bakıcı "sanırım yeni uyandiniz? "
Gülerek "Evet geçin."dedim.bebek odasına girdi.bende odamı topladım.berk işe gidiyordu."berk gidemezsin."
"Niyeymis?"
"Banane benim evde canım sıkılıyor ."
"Napıyım hayatım amuda kalkiyimmmi? Neyse o git misti. Bende bu akşamki yılbaşı için hazırlıklara başladım.bu akşam hep beraber olacaktık.annem,babam,gökhan,berkin annesigil,elçin,ve kuzenlerimiz.çok kişiydik.elçini arayıp hazırlıklara yardıma gelmesini istedim.geldi...başladım önce terası temizledikten sonra terasa birkaç pofuduk koltuk bıraktım.birazda süsledik.ardından yemekler,çerezler,pastalar,meyveler...salonuda yemek masasını düzeltti elçin.hizmetçi ayşe abla yemekleri hazırladı.bakıcı ise bebislere bakıyordu.hoşgeldin 2017 yazısını kapıya astıktan sonra herşey tamamdı.biz dışında...elcinin yardımı ile esiraya pembe tulum batına maçı tulum giydirdim.esiranin saçına beyaz esira. Yazılı bandaj takıp bakıcıya bıraktık.ardından biz hazırlandık.kapı çaldı elçin baktı berk VE gökhan gelmiş.berkte üzerinin giyinip yanımıza geldi.annemler,kuzenler herkes tamamdı.önce enfesbir yemek ardından çay derken annemler kalktı biz elçin, gökhan,kuzenler kaldık.terasa çıktık.çerezler, pastalar yiyor sohbet ediyorduk.egleniyorduk.bakıcı kucağında bebekleri getirince nesemiz daha çok arttı.saat 23:56 idi son dört dakika berk batıni ben esirayı kucagimiza alıp beklemeye başladık.berk hepimizin gökyüzüne bakmamızı söyledi.bakıyorduk.aniden önce 10,9,8 derken 2,1ve gökyüzünde bir HOŞGELDİN 2017 yazıyordu.havai fişekler,hepimiz birbirimize sarıldık.gökhan elcine bakıp güldü.ve sıkıca sarıldı.mutluydum.bakıcı bebekleri içeri aldı."arkadaşlar umarım 2017 mutlu,huzurlu bir yıl olarak geçer."
Dedim."umarım,"dedi gökhan.ve yok artık gökhan elcinin önünde diz çöktü cebinden tektas yüzük çıkardı ve "elçin yeni bir yıl,yeni bir mutluluk,ve BU yeni yılda benimle beraber geçirip diğer yılları beraber atlatalım MI ?"demesiyle şok olduk beklemiyorduk.elçin "yaa inanmıyorum gökhan salak şey tabikide evet"dedi alkış sesleri ile gökhan yüzüğü elcinin parmağına geçirdi.sarıldılar.mutluluk üstüne mutluluk...eğlenmeye devam ettik. Dans ettik.güldük ,kahkahalar attik.
Gece saat 3 artık dağılma vakti.herkes evine gitti.bizde yataklara.güzel bir yıl olması dileğiyle hoşgeldin 2017 diyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-
RomanceBir kızın yaşadığı kitap sevgisi en büyük aşkı ama...gün gelir biri karşına çıkar,kitaptan çok sever ve aşık olur.BU aşk evliliğe kadar uzar ve esira ile batın gelir.