Artık bir ayimizi doldurmustuk.yeni yeni gözlerini açmaya ve tebessüm etmeye başlamışlardı.yani git gide sorunları büyüyordu.odadan çıktığımda berki batıni kucağına almış bir vaziyette yakaladım.uyuyordu.berki beni görünce hemen yerine bıraktı.güldüm. tam çıkacaktık ki batın ağlamaya başladı.berke gidip yatirmasini söyledim.odaya girip yatırmaya çalıştı.yarım saatin ardından odaya girdiğimde batın berkin kollarında uyuyordu fakat berkte uyuyordu.baba oğul birbirlerine çok benziyorlardı.ikiside sarışın ikiside beyaz ikiside mavi gozluydu.batıni besigini bırakıp.odadan çıktım.tatlı şey...berk salonda oturmuş kendi kendine deyiniyordu "anlamıyorum şu bebekler niye hep uyurlar bir uyansalarda sevsem yaa"diye.güldüm.kendini yanına attım. Berke döndüm.ki iki bebek sesi ile yeniden ayağı dikildim. Berk ise benden önce koşarak odalarına girip ikisinide kucağına aldı."kumsal nihayet uyardılar çok tatlılar hadi gel içeriye sevelim."
"Saçmalama berk onlar henüz çok küçük."
Dememle beni dinlemeden ikisinide aşağı salona götürdü.bende ikisi üşür
Diye yelek aldım yanıma. Ve aşağı indim.berk ikisiylede çok iyi ilgileniyordu.kıskandım...esirayı ben aldım.minik elleri,tontis ayakları,ve tatlı yüzü.hafifçe yanağına bir öpücük kondurdum.esira kucağında berkin uykuya dalınca ikisinide odalarına çıkardım.ve yerlerini düzettim. Kapıyı aralayıp çıktım.telefonun sesi evin içinde yankılanıyor berk ise bir o tarafa bir bu tarafa beni arıyordu.
"Berk buradayım."dememle koşarak telefonu getirdi.
"Alo elçin.."
"Alo kumsal nasılsın."
"Iyiyim sen?".
"Bende iyi olmaya çalışıyorum.düğüne az kaldı. "Dedi sesi boğuk bir şekilde.
"Hmm evet ya "sanırım telefonun arkasından semra teyze bağırıyordu.
"Kumsal sonra görüşürüz canım."
"Tamam baybay selam söyle."dedim ve kapattım.Sabah berk başımda ismimi ezberliyordu.hışımla "nee varr! !"dememle irkildi."kumsal ben işe gidiyorum."
"Allahım sabır."dedim başımı yukarı kaldırarak."git berk napıyım."
"Aaa kocani yolcu etmiycekmisin?"
"Hayır berk git basindam uykum var.!
Dedim yorganı başıma çekerek.sesizce bir şey demeden gitti.saate baktım henüz saat sekizdi.aklıma geldi bugün yeni bakıcı gelecekti.evet yaAa.hemen kalkıp kendimi banyoya attım.
Giyinip saclarimida kurutup odadan çıktım.bebeklere baktım.esira uyanmış beşiğindeki asılı oyuncaklara bakıyordu.gulümsedim.yanına giderek kucağıma aldım.acıkmış olmalı...karnını doyurup beraber salona indik.kahvaltı hazırdı.esirayı koltuğa uzatıp kahvaltımı yaptım.kahvaltı sonrası zil çaldı.bakicimiz geldi."adınız?"
"Adım meryem."
"Peki daha önce bebek baktiniz mi?"
"Evet birçok kez."
"Hmm belli oluyor.profosyonel misiniz bu işte " diye sordum dosyaları karıştırırken."ona siz karar vereceksiniz. "
"Peki siz az çok tanımaya çalıştım.ben ilk çocuklarım olduğu için güvenmek lazım ikizler ve henüz çok küçükler."dedim başını salladı.
"Sanırım size güvenebilirim.bugün başlayabilirsiniz buyurun hizmetçi size herşey anlatsın. "
"Teşekkür ederim güveninizi boşa çıkarmak istemem ."ardından başladılar gezmeye evi.bende oturup kitap okudum.çok canım sıkıldı.biraz bahçe turu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk Ve kitap -TAMAMLANDI-
RomanceBir kızın yaşadığı kitap sevgisi en büyük aşkı ama...gün gelir biri karşına çıkar,kitaptan çok sever ve aşık olur.BU aşk evliliğe kadar uzar ve esira ile batın gelir.