"ေတာက္... ဘယ္အခ်ိန္႐ွိေနၿပီလဲ "
Sehun အံႀကိတ္ရင္း ေတာက္ေခါက္မိသည္... ဒီေန႔ဘဲ မဂၤလာေဆာင္တယ္... ဒီေန႔ဘဲ ျပသနာတက္တယ္...
အလုပ္ေတြ မ်ားတဲ့ ဘဝမွာ ဒီလိုအိမ္ေထာင္ဖက္ေၾကာင့္ စိတ္ညစ္ရမယ့္အေၾကာင္းကိုေတြးမိေတာ့ အခုလက္႐ွိ dinner ပြဲကိုေတာင္ ဖ်က္လိူက္ခ်င္ေသးရဲ႕...Sehun ရဲ႕ မိဘေတြကေတာ့ အႁပံဳးမပ်က္ေသးေပမယ့္ ေယာကၡမေတြကေတာ့ သူတို႔သားလုပ္ရပ္ေၾကာင့္ sehunတို႔ကုိ အားနာေနေသာ အေျခေနမ်ိဳးနဲ႔....
"Dinner က ေနာက္က်ေနၿပီ.."
ေယာကၡမ ျဖစ္သူက အားနာတဲ့ မ်က္ႏွာထားမ်ိဴးနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးၿပီး ေျပာေနတုန္းမွာ...
အိမ္အေနာက္ေပါက္ကေန ကမန္းကတန္းဝင္လာတဲ့ ေကာင္ေလးေၾကာင့္ sehun မ်က္ခံုးေတြ တြန္႔ခ်ိဴးသြားရသည္...
"Sorry..ေမေမ... သားေနာက္က်သြားတယ္...လမ္းမွာကားေတြပိတ္ေနလို႔..."
ေခါင္းေပၚက ေရစက္ေတြကို ခါခ်ရင္း လူႀကီးေတြကို ႐ို႐ိုက်ိဴးက်ိဴးေျပာေန႐ွာတဲ့ ေကာင္ေလးက သူ႔ထက္ ၆ႏွစိေလာက္ငယ္ၿပီး ေဆးအသစ္ထူတ္ေဖာ္တဲ့ဌာနမွာ သုေတသနကိုလြန္စြာမွအားထုတ္ၿကဴိးပမ္းတဲ့ ဆရာဝန္ေလးေပါ့ေလ...
"အို...သားရယ္.. မိူးေတြလည္းရႊဲလို႔... ဖ်ားမယ္.. လာ..လာ.."
ေနာက္က်မွလာေသာ သားကို တစ္ခ်က္မွ ဆူပူျခင္းမ႐ွိတဲ့အျပင္ စိတ္ပူစြာနဲ႔ ပူပန္ေသးတဲ့ ေယာကၡမကိုျမင္ကတည္းက ဒီေကာင္ေလးကို တစ္အိမ္လံုး သည္းသည္းလူွပ္မယ္ဆိုတာ sehun ခန္႔မွန္းမိပါ၏...
မဂၤလာပြဲပီးကတည္းက ေယာကၡမ နဲ႔ မိဘေတြကို ႏူွတ္ဆတ္ၿပီး အလုပ္ကိုေျပးသြားတဲ့ အျပင္ Dinner ထိပါေနာက္က် ေနတဲ့ သမက္အသစ္စက္စက္ေလးကို တစ္ခ်က္မွ မ်က္ႏွာမပ်က္ခ်စ္ႏိုင္သည့္ ကိုယ့္မိဘေတြကိုလည္း အံ့ျသမ္ိပါရဲ႕...
အနည္းငယ္ေနာက္က်မွ စျဖစ္လိုက္တဲ့ Dinner ပြဲက အဆင္ေျပေျပၿပီးဆံုးသြားခဲ့သလို ကိုယ့္ထက္ အသက္အမ်ားႀကီးကြာျခားတဲ့ အိမ္ေထာင္ဖက္ နဲ႔ Sehun တို႔ရဲ႕ ေန႔သစ္ေတြက စတင္ခဲ့ပါ၏....
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfictionႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun