" Nini .... မသက်သာရင် ကိုယ်တို့ဆေးရုံသွားကြမယ်.."
အန်လွန်းလို့ Jongin ရဲ့ မျက်နှာတစ်ခုလုံးရော နှုတ်ခမ်းတွေရောက ဖြူဖျော့နေပြီ...
၂လကျော်ပြီး နောက် တစ်ပတ်လုံးလူံး ဘာမှမစားဘဲ အန်နေတဲ့ Jongin ကိုကြည့်ပြီး Sehun လည်းစိတ်မချမ်းသာ....
" ထပ်..အန်ချင်သေးလား..."
Sehun က နောက်ကျောလေးကို ဖိပေးရင်းမေးတော့ Jongin က လူှပ်တယ်ဆိုရုံလေး ခေါင်းခါပြတယ်...
Sehun သက်ပြင်းခပ်ဖွဖွချရင်း Jongin ရဲ့ မျက်ရည်တွေရော နှပ်တွေရောကို အနားက တစ်ရှုးလေးယူကာ သုတ်ပေးလိုက်ပြီး Jongin ကိုကောက်ပွေ့လိုက်သည်...
လူကသာ ဘာမှမစားဘဲ အန်နေတာ အထဲက ကလေးကြောင့် weight ကတော့ တက်လာသည်....
ကုတင်ပေါ်ကို အသာချပေးလိုက်ပေမယ့် Sehun ကိုဖက်ထားတာမလွှတ်....
တရှှုံ့ရှှုံ့နဲ့ ငိုနေပြန်သည်.....
" babe.... ဘယ်နားက နာလို့လဲ...
ကိုယ့်ကိုပြော..... ဟင်... Innie..."
မျက်ရည်ပေါက်ကြီးတွေ လှိမ့်ခနဲ လှိမ့်ခနဲ ကျပြီး
တစ်ခွန်းမှ မပြောဘဲ ငိုနေတဲ့ Jongin ကို Sehun က ခပ်ဖွဖွဖက်ထားရင်း ချော့မော့ကာ မေးရသည်.....
ဟူး...ကလေးတစ်ယောက် မွေးရတာ တကယ်မလွယ်ပါလား..
Sehun တောင် ဒီလောက်ခေါင်းကြိမ်းနေရရင် Jongin သာဆို..
"Himp...! Hun..... "
"ဟင်... ပြော... ပြော... babe ဘာလုပ်ချင်လဲ.. ကိုယ့်ကိုပြော..."
ပျာပျာ သလဲ Sehun ကမေးပေမယ့် Jongin က Sehun ရင်ခွင်ထဲကို ဘဲတိုးဝင်သွားကာ...
"ကျနော်..ကျနော်က ဘာမှအသုံးမကျဘူးမလားဟင်..အီး..ဟီး...."
အော်ငိုလိုက်တဲ့ Jongin ကြောင့် Sehun ခေါင်းမြွေပေါက်သွားသလိုပင်...
စိတ်ဓာတ်အတက်အကျတွေများနေတာသိပေမယ့် ဒီလိုကြီးတွေးနေမယ်လို့ မထင်ထား....
"ဟာ... မဟုတ်ပါဘူး.. Nini ရယ်...
Nini က ကိုယ့်အတွက်ရော ကလေးလေးအတွက်ပါ
အကောင်းဆူံးသူလေ... မငိုရဘူးလေ.... ခေါင်းကိုက်နေတာပိုဆိုးမှာပေါ့... တိတ်နော်... မတွေးနဲ့တော့... "
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfictionႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun