ပစၥည္းသြားယူရမည့္ ေနရာထိ လိုက္လာတဲ့ sehun ေၾကာင့္ Jongin မွာစိတ္မသက္သာျဖစ္ေနရသည္...
ကားေနာက္ခန္းထဲက Jongin ပုခံုူးေပၚ ေခါင္းတင္ထားတဲ့ sehun ကို...
"ေနလည္းေကာင္းေသးတာမဟုတ္ဘဲနဲ႔ .. Hotel မွာဘဲ ေနခဲ့တာမဟုတ္ဘူး..."
Jongin ကို Sehun ကေစာင္းၾကည့္ကာ...
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးဆိုေန... ဆရာဝန္ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္လံူးပါေနတာဘဲ..."
Sehun စကားေၾကာင့္ Jongin ကမ်က္ေစာင္းခပ္ဖြဖြထိုးကာရီတယ္...
"ေရာက္ၿပီ.. ဒီ coffee ဆိုင္ဘဲ .. အထဲဝင္မွာလား sehun..."
Jongin ေမးတာကို မေျဖဘဲ ကားတံခါးကို ဖြင့္ကာ ဆင္းသြားသည့္သူေၾကာင့္ jongin လည္းကမန္းကတန္းတံခါးဖြင့္ကာဆင္းလိူက္ရသည္....
"ကိုယ့္ကို necktie နည္းနည္းျပင္ေပးဥ္ီး..."
ကိုယ့္ဘာသာလုပ္ရင္ ရပါရက္နဲ႔ တမင္လာခိုင္းေနတဲ့sehun ကို Jongin အျမင္ကတ္ကတ္နဲ႔ necktie ႀကီးကိုေစာင့္ဆြဲေပးလိုက္သည္....
Sehun ကရီကာ Jongin နဖူးေလးကို မနာေအာင္ ေတာက္လိုက္ၿပီး....
"ေနာက္မွ sehun နဲ႔ အေစာႀကီးကတည္းက မိတ္ဆတ္မေပးမိေလျခင္းဆိုၿပီး ေနာင္တရမွာ ျမင္ေနေသးတယ္..."
Jonginမွာသူေျပာတဲ့ စကားကို နားမလည္တာမို႔အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ပင္ ဆိူင္ထဲဝင္သြားတဲ့ သူ႔ေနာက္လိုက္ရေတာ့သည္...
"Hey..!! Jack..
Long Time No See...."Coffee ဆိုင္ရဲ႕ အလယ္စားပြဲမွာ ထိုင္ေနတဲ့သူဆီ ေလ်ွာက္သြားၿပီး Sehun မိတ္ဆက္လိုက္တာကို Jongin မ်က္လံုးအျပဴးသားနဲ႔ နားမလည္စြာ ေငးၾကည့္ေနမိသည္...
"Ooo.... bro Sehun... !!!"
တစ္ဖက္က လူကလည္း မေတြ႔တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းကို ျပန္ေတြ႔ရသလိူမ်ိဴး ဖက္လွဲတကင္းနဲ႔....
ဘာေတြလဲ... Jongin ကို ဂ်ာမန္ကေန ပစၥည္းလာေပးတဲ့သူက ooh sehun နဲ႔ဘယ္လိုမ်ား...
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfictionႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun