"Japan ႏိူင္ငံသိူ႔ ထြက္ခြာမည့္ flight.... သည္ မၾကာမီပ်ံသန္းေတာ့မွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား...."
ေလယာဥ္လည္းထြက္ေတာ့မွာမို႔ Jongin luggage ေလးကုိဆြဲကာ ခံုမွထရပ္လိူက္သည္...
လက္ထဲက Passportေလးနဲ႔ Air Ticket ေလးကို ငံု႔ၾကည့္လိုက္ၿပီး...
"Sehun မလာေတာ့ဘူးထင္ပါတယ္..."
Jongin ကုိယ့္ဘာသာ အားေပးသလိုေလး ျပံဳးလိုက္ၿပီး ေျခလွမ္းေတြကုိ ပင့္သက္တစ္ခ်က္႐ိူွက္ရင္း စလွမ္းလိုက္သည္...
တစ္လွမ္း.....
ႏွစ္လွမ္း.....
သံုးလွမ္း.....
Jongin ေမ်ွာ္လင့္ထားသလို sehun ေပၚမလာပါ...
မနက္က သြားခါနီးအထိ sehunနဲ႔ Jongin တို႔ အႀကီးအက်ယ္ရန္ျဖစ္ခဲ့ၾကေသးသည္....
Sehun ကလည္းေတာက္ေလ်ွာက္အဖ်ားမက်တာမို႔ jongin မသြားခ်င္ေပမယ့္ ေပးထားတဲ့ ကတိေတြ နဲ႔ jongin အလုပ္မွာ တာဝန္ခံထားတာေတြက႐ွိေသးသည္...
Sehun ေသာက္ဖို႔ေဆးေတြ ေပးထားခ့ဲေပမယ့္ ပံုမွန္မေသာက္မွာလည္း jongin စိုးရိမ္မိေသးသည္...
အလုပ္ကိစၥနဲ႔အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခရီးထြက္ဖူးေပမယ့္ jongin ဒီတစ္ခါေလာက္ တစ္ခါမွ ေနာက္ဆံမတင္းဖူး...
"လက္မွတ္ေလးျပပါ ခင္ဗ်ာ...."
လက္မွတ္စစ္မယ့္သူကိုျပံဴးျပလိူက္ၿပီး လက္ထဲက ticket ေလးက္ို ထည့္ေပးခါနီးဆဲဆဲမွာ ႐ုတ္တရတ္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ဆြဲလုတာခံလိုက္ရသလို jongin လက္ကိုလည္း ခပ္ေႏြးေႏြးလက္တစ္ဖက္က လာေရာက္ဆုပ္ကိုင္ေလသည္....
Jongin ႐ုတ္တရက္မိူ႔ လန္႔သြားၿပီး ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့....
"Sehun!!!!!"
Sehun က Jongin လက္ကိုေဆာင့္ဆြဲၿပီး...
"လာလိုက္ခဲ့...."
Jongin မွာ ေတြးခ်ိန္ေတာင္မရလိုက္ဘဲ sehun ဆြဲတဲ့ေနာက္ ခလုတ္တိူက္လုမတတ္ ပါသြားေလသည္....
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfictionႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun