"Nini... ညေနေစာေစာျပန္လာခဲ့ေနာ္.. အေမတို႔နဲ႔ အတူ ညစာစားရမွာ မွတ္မိတယ္မလား..."
Coffee တစ္ငံုေသာက္လိုက္ၿပီး Sehun မနက္စာ breakfast ဝိုင္းမွာ ေျပာလိုက္တဲ့ စကားေၾကာင့္ Jongin မ်က္ႏွာ အနည္းငယ္ပ်က္သြားမိသည္...
ဒုကၡ ပါဘဲ... ဒီည dinner ခ်ိန္းထားတာ႐ွိတယ္....
"ဟုိေလ... Hun..."
လက္ထဲက ေပါင္မုန္႔မီးကင္ကို ခ်ၿပီး sehun ကိုေခၚလိုက္ေတာ့ သတင္းစာဖတ္ေနတဲ့ Sehun က မ်က္ခံူးတစ္ဖက္ပင့္ျပကာ ေျပာဆိုေသာ style နဲ႔....
Jongin ေျပာရမွာ အနည္းငယ္ စိူးရြံမိေပမယ့္ မေျပာလို႔မွ မျဖစ္တာ...
Project တစ္ခုလံုး ရင္းႏွီးထားတဲ့ ကိစၥႀကီးကို...
"ညေန က်ရင္ က်ေနာ္ အလုပ္ကိစၥနဲ႔ dinnerခ်ိန္းထားတာ ႐ွိတယ္...."
သတင္းစာ စာရြက္ကို လွန္ေနတဲ့ Sehun လက္ေတြ ရပ္တန္႔သြားၿပီး မ်က္ေမွာင္တစ္ခ်က္က်ံဳ႕သြားေပမယ့္ ဘာမွမျဖစ္သလိုဘဲ....
"ဖ်က္လိုက္ Nini... "
"Hun...!!!"
မတ္တပ္ရပ္လိုက္တဲ့ Jongin ကို Sehun က မ်က္လႊာပင့္ၾကည့္ရင္း သတင္းစာကို ေခါက္ကာ စားပြဲေပၚပစ္တင္လုိက္ၿပီး...
"မင္းရဲ႕ project က ဘယ္ေလာက္ကုန္မွာလဲေျပာ.. ညေန အဲ့ sponcer နဲ႔ သြားမေတြ႕နဲ႔.. ကုန္က်မယ့္ ပိုက္ဆံ ငါအကုန္ထုတ္ေပးမယ္..."
"အခု... Sehun က်ေနာ့္ကို ေငြစကားေျပာေနတာလား...
ၿပီးေတာ့ sehun က်ေနာ့္ကို stalk ေနတာလား...."မယံုနိင္တဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ေမးလာတဲ့ Jongin စကားေတြက မွန္ေနတာမို႔ Sehun မ်က္ႏွာလႊဲရင္း ဘာေျဖ႐ွင္းခ်က္မွ မေပးမိ..
"တကယ္ဘဲလား...
ခင္ဗ်ား က်ေနာ့္ကို မယံုဘူးဘဲ... သိပ္စိတ္ပ်က္ဖို့ေကာင္းတယ္..."ခံုေပၚတင္ထားတဲ့ အိတ္ကိုဆြဲကာ ေဒါသတစ္ၿကီးနဲ႔ Jongin ထြက္သြားေပမယ့္ Sehun လိုက္မဆြဲမိ....
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfikceႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun