"က်ေနာ္ ခရီးသြားရမယ္ Sehun...."
Sehun ေရခ်ိဴးၿပီး bathroom ထဲက ထြက္လာေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ ထိုင္ေနတဲ့ Jongin ေျပာလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္ မ်က္ေမွာင္ေတြ တြန္႔ကုတ္သြားၿပီး...
"မသြားရဘူး....."
အဝတ္ဗီ႐ိုက္ို ဖြင့္လိုက္ရင္း ျပတ္သားစြာေျပာလိုက္တဲ့ Sehun စကားေၾကာင့္ Jongin စိတ္႐ူွပ္သြားရၿပီး..
"မသြားလို႔ မျဖစ္လုိ႔ပါ Sehun... ဂ်ပန္ကိုေရာက္မယ့္ ပစၥည္းက က်ေနာ့္နာမည္နဲ႔မို႔က်ေနာ္သြားထုတ္မွ ရမွာ.... "
"မသြားနဲ႔လို႔ေျပာေနတယ္ေလကြာ... ကို္ယ္ခြင့္မျပဳဘူး....!!"
Jongin ထပ္အတြန္႔တက္တာကို ဗီ႐ိုတံခါးကို အသံျမည္ေအာင္ ပိတ္လိုက္ၿပီး ေအာ္လိုက္တဲ့ sehun ေၾကာင့္ Jongin စိတ္တ္ုိသြားကာ....
"ဘာျဖစ္လို႔မသြားရမွာလဲ.... က်ေနာ့္ အလုပ္ကိစၥေလ...
Sehun ဒါေတြကို နားလည္မေပးႏုိင္ဘဲ ဘာလို႔ က်ေနာ့္ကို လက္ထပ္ခဲ့တာလဲ....!!"ျပန္ေအာ္လိုက္တဲ့ Jonginစကားေၾကာင့္ sehun လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားတဲ့ ႐ွပ္အက်ီအျဖဴကို လံူးေခ်ကာ လြင့္ပစ္လိုက္ျပီး....
"ခ်စ္လို႔ကြ....ငါမင္းကို ခ်စ္လို႔ယူထားတာ... မင္းအလုပ္ကို ခ်စ္လို႔ ငါမင္းကို ယူထားတာမဟုတ္ဘူး....."
တဘက္အျဖဴကိူ ခါးမွာ ပတ္ထားၿပီး ခါးေထာက္ထားတဲ့ sehun ရင္ဘက္က ႂကြက္သားေတြမွာ ေရစက္ေတြတြဲခိုေနတာ sexy က်လြန္းေနေပမယ့္ jongin ကေတာ့ ေသြးထြက္ေအာင္သာ ကူတ္ဖဲ့ျပစ္လိုက္ခ်င္သည္...
Jongin ကုတင္ေပၚကေန ထိုင္ရာကထလိုက္ၿပီး...
"Sehun က်ေနာ့္ကို ခ်စ္တယ္ဆ္္ိုရင္ နားလည္ေပးရမွာ မဟုတ္ဘူးလား.... sehun ယူထားတဲ့က်ေနာ္က အလုပ္လက္မဲ့မွ မဟုတ္တာ..."
"ေဟ့... ဒီမွာ မင္းတစ္ေယာက္ကို ငါဆယ္သက္ျဖဳန္းမကုန္ေအာင္ထားႏိုင္တယ္ကြ... မင္းဟာမင္းအပိုေတြလုပ္ၿပီး ဇယားေတြ႐ူွပ္ေနတာ..."
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfictionႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun