"Jongin... သား ေအာက္မွာ sehun ေရာက္ေနတယ္
.."အခန္းတံခါးကို လာေခါက္ၿပီး အျပင္ကေန ေျပာတဲ့ ေမေမ့စကားေၾကာင့္ Jongin ေစာင္ကုိ တင္းေနေအာင္ျခံဴလိူက္ၿပီး....
"က်ေနာ္သူနဲ႔ မေတြ႔ခ်င္ေသးဘူး.. ေမေမ.. ျပန္လႊတ္လိုက္.."
Jongin ကိုအျမဲအလိုလုိက္ခဲ့တဲ့ ေမေမကေတာ့ သူမပီသစြာနဲ႔ပင္ ခ်က္ခ်င္းအိမ္ေအာက္သိူ႔ျပန္ဆင္းသြားတာကုိ ေျခသံေတြအရ Jongin သိလိုက္သည္...
Jongin ကုတင္ေပၚမွာ ငုတ္တုပ္ထထိုင္လိုက္ရင္း....
အဲ့ဒီေန႔က Sehun ေျပာတဲ့စကားေၾကာင့္ Jongin မဲ့ျပံဴးျပံဴးမိျပန္သည္...
"ကေလးယူမယ္... "
ကေလးယူမယ္ဆိုတာ Jonginကို အလုပ္ထြက္ဖို႔ ေျပာတာနဲ႔ အတူတူပင္...
Jongin ငယ္စဥ္ကတည္းက ေနလာတဲ့အခန္းေလးကိုေဝ့ဝဲၾကည့္မိသည္...
ဒီအခန္းထဲက စာၾကည့္စားပြဲမွာ Jongin ငယ္ငယ္ကတည္းက အပတ္တကုတ္စာႀကိဳးစားဖူးသည္...
ထိုင္ရာကမထ စာေတြေတာက္ေလ်ွာက္ၾကည့္ခဲ့ၿပီး လိုခ်င္တဲ့လိုင္းက္ိုရဖို႔ အေတာ္ႀကိဴးစားခဲ့ရသည္...
ဘဝတစ္ေလ်ွာက္ ဒီရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုကိုသာ စြဲစြဲျမဲျမဲႀကိဴးစားခဲ့ရတာ အိမ္ေထာင္က်ၿပီးတာနဲ႔ သူ႔အလုိက် ေနေပးရေတာ့မွာလား...
သူငယ္ခ်င္း ေတြ ေဆးေက်ာင္းကုိ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးျဖတ္သန္းခ်ိန္မွာ ေက်ာင္းရယ္ စာၾကည့္တိုက္ရယ္ အိမ္ရယ္ ကို ကူးလုူးျဖတ္သန္းၿပီး ဒီအထဲမွာဘဲ ႏွစ္ျမႇဴပ္ထားခဲ့တာ...
အိမ္မက္ေတြလက္ေတြ႔အေကာင္အထည္ေဖာ္ကာမွ လမ္းခုလတ္မွာ အိမ္ေထာင္က်ကာ အလုပ္ပါထြက္ရေတာ့မည့္အျဖစ္မ်ိဴး...
Japan ကေန တစ္ေယာက္တစ္ျခားစီျပန္လာၿပီး Jongin က အိမ္ကုိမျပန္ဘဲ မိဘအိမ္မွာလာေနေနတာ တစ္ပတ္ပင္ျပည့္ေတာ့မည္....
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanfictionႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun