Jongin ပံုမွန္ ႏိူးေနၾက အတိုင္း မနက္ ၆ နာရီမွာ ႏိုးလာေတာ့ ေဘးမွာ sehun က အိပ္ေနဆဲ...
ခါတိုင္းဆို jongin ႏိုးလာရင္ Sehun က မနက္ခင္း လမ္းေလ်ွာက္ထြက္သြားၿပီပင္...
အခုေတာ့အိပ္ေနတုန္း...
ညက sehun ကလည္း စိတ္ဆိုးေနတာမို႔ jongin မႏူွိုးေတာ့ဘဲ bathroom ထဲသာ ဝင္သြားလိုက္ေတာ့သည္...
သူရယ္ ကိုယ္ရယ္မွာ ရည္းစားသက္တမ္းဆိုတာႀကီး မ႐ွိခဲ့ေလေတာ့ သူ႔ကို ဘယ္လိုေခ်ာ့ရမလဲဆိုတာ jongin
လည္းမသိ....ဟူး... project လည္းျမန္ျမန္ၿပီးမွပါ.....
•••••••••••
Jongin မ်က္ႏွာသစ္ ေရခ်ိဴးၿပီးသည္အထိ sehun မထေသးေခ်.....
စားပြဲေပၚက laptop ကို အိိတ္ထဲထည့္ၿပီးေတာ့မွ sehun အိပ္ေနတဲ့ ကုတင္ဘက္ျခမ္းကို သြားလိုက္ၿပီး ....
"Hun.... sehunn.... ထေတာ့ အလုပ္သြားရမွာမလား..."
ကေလးတစ္ေယာက္လုိ ႏူွတ္ခမ္းေသးေသးေလးကို ေထာ္ၿပီး အိပ္ေနတဲ့ sehun က က အိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ တကယ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပါ....
Jongin ႏိူွးလိုက္တာေၾကာင္ sehunရဲ႕ မ်က္ခံူးခပ္ထူထူ၂ခုက က်ံဴ႕သြားၿပီး .....
"ကိုယ္ ဒိီေန႔မသြားဘူး... သိပ္ေနမေကာင္းလို႔...."
Jongin ကိုျပန္ေျပာတဲ့ စကားသံက အသံေတြဝင္ကာ ေခ်ာင္းဆိုးေနတာမိူ႔ sehun ဖ်ားေနၿပီမွန္း jongin သိလိုက္သည္....
Sehun နဖူးေပၚ jonginလက္တင္လိုက္ေတာ့ အေတာ္ပင္ပူေနေလသည္...
ညကေရမခ်ိဴးပါနဲ႔ ေျပာသားနဲ႔....😒
Jongin ဒီအတိူူ္င္းေနလို႔ မျဖစ္တာမို႔ sehun ကို ဆြဲထူၿပီး....
"ထ... hun.. ဒီလိုေနလို႔မရဘူး... မ်က္ႏွာသစ္ တစ္ခုခုစားၿပီး ေဆးေသာက္ရေအာင္...."
Jongin ကအတင္းထူတာေၾကာင့္ မထခ်င္ ထခ်င္နဲ႔ sehun ထလာၿပီး.....
"ညက ေဆးေသာက္ၿပီးၿပီ.... ေခါင္းေတြ ကိုက္ေနလို႔ အိပ္ဦးမယ္....."
YOU ARE READING
" Behind The Sence " [ Zawgyi + Unicode]
Fanficႏွစ္ဖက္မိဘ သေဘာတူ လက္ထပ္ျခင္းဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က မင္းနဲ႔ငါ.... Main Chat >> Sehun / Kai SeKai, KaiHun