Müzik bittiği anda alkış sesleri yükselmeye başladı meydanda, sadece sesleri duyuyorum çünkü elimi sımsıkı tutan Taeyang'ın gözlerinin içine dalıp dalıp gidiyorum.
Kalabalık dağılmaya başladığı an Taeyang elimi bırakıp tekrar eski ciddiyetine döndü eşyalarını toparlayıp önde yürümeye başlayınca hemen çantamı sırtıma takıp peşine düştüm.
"Senin dans ettiğini bilmiyordum."dedim gülümseyerek.
"Biliyorsun artık."dedi soğuk ses tonuyla.
"Biliyor musun... Hayatım da ilk kiz dans ettim."
Duraksayıp bana garip bir şekilde baktı,
"Ne?" dedim çekingen bir şekilde.
Hiç bir şey demeden önüne dönüp yürümeye devam etti hızlı bir şekilde.
Nefes nefese kalarak;
"Nereye gidiyoruz?"dedim.
"Sen değil ben gidiyorum."dedi.
Durup,
"Hey.!"diye bağırdım.
Sesimi duyunca durdu bana döndü,
"Ne?"dedi.
"Beni daha ne kadar yok sayacaksın ?"dedim sinirli ve ağlamaklı bir şekilde.
"Ben seni yok saymıyorum, sen bir gelip bir kaçıyorsun."dedi
"Ben mi?... Ne demek istiyorsun ?"
Bana doğru gelip aramız da üç adımlık mesafede durdu.
"Evet sen.. Önce bana çok yakın davranıp 'Koruyucu Meleğim.' olacağını söyledin hatta öptün de beni ama sonra salağın birini yanına alıp karşıma çıkıyorsun ve onunla tanışmamı istiyorsun. Sen... Sen gerçekten ne istediğini bilmiyorsun değil mi?"dedi gözlerimin içine bakarak.
Arkasını dönüp gidecekken konuştum,
"Seni..--"
gözlerimden damlalar akmaya başladı kontrolsüz bir şekilde, bana dönünce kafamı kaldırıp gözlerine bakıp konuşmaya devam ettim.
"Istiyorum... Seni istiyorum."dedim.
Kollarını kocaman açınca ona üç adım atıp sarıldım. Ben bedenine dokunur dokunmaz kollarını belime koydu ve nefessiz kalacağım şekilde sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Fanfic]Sokak Danscısı✡[Taeyang&Hwiyoung]
FanfictionBoy×Boy SF9 [Taeyang&Hwiyoung] #TaeYoung #HwiYang Grupla ilgili ilk fanfic(texting) kitap^^ 19/11/2016