...
Taeyang ile el ele birlikte bizim evin önüne geldik durup birbirimize bakıp sırıtmaya başladık.
"Seni seviyorum."dedi Taeyang.
Hem mutlu olmuştum hemde birazcık utanmıştım, gülüp başımı öne eğdim. Taeyang gözlerime bakmaya çalışarak,
"Sen söylemeyecek misin ?"dedi trip atarmışcasına.
"Seni seviyorum."deyip yanağını öptüm hızlıca.
Taeyang şaşkınca sağ elini yanağına götürüp gözlerime baktı ve gülümsemeye başladı. Hafif eğilerek yüzüme doğru yaklaştı,
"HEY!"dedi.
Biri birden ve Taeyang geri doğruldu sesin geldiği yöne baktığımızda bu Inseong'du ve sinirli bir şekilde hızla yanımıza geldi.
"Ne arıyorsun sen burada?"dedi sert ses tonuyla.
Ikisinin ortasına geçip birbirlerinden uzaklaştırmaya çalıştım ellerimle.
"Inseong geçer misin içeriye lütfen."
"Peki ama sen dedin diye. Bu çocuktan uzak dur."dedi ve eve girdi.
Taeyang şuana kadar sakinken birden bire sinirlenip, gözlerinden ateş çıkarcasına bana bakıyordu.
"Sen bu aptalla aynı evde mi kalıyorsun?"dedi kızgınca.
Kekeleyerek,
"Ş-şey sadece... Busan'dan geldi ve kalacak yeri yok annem ve babam da onu tanıyorlar ve bir süre bizde kalacak."dedim.
Daha çok sinirlenip sol elini beline koyup sağ eliyle yüzünü buruşturdu ve elini saçlarının arasına koydu.
"Nasıl bir süre sizde kalacak ya bu nasıl bir saçmalık."dedi.
"Ne yapayım, sonuçta o benim çocukluk arkadaşım dışarı atamazdım onu öylece. "dedim sesimi yükselterek.
"Pekala, haklısın."dedi ve arkasını dönüp gitti.
Hiç bir şey diyemedim. Mutsuz bir şekilde içeriye girdim terliklerimi giyinip yukarı çıktım. Üzerimi değişip yatağımın içine gömülüp uzandım, Inseong yanıma gelip,
"Seninle bir şey konuşacaktım. Geçen öylece yarım kalmıştı."dedi.
Yüzümü yataktan çıkarmadan onu dinlemeye başladım,
"Şimdiye kadar bildiğimi fark etmeni istemedim kırılır incilirsin diye korktum. Ama bu bir kaç gündür sana açıklamam gerektiğini düşünüyorum.--"
Lafı o kadar çok uzatıyordu ki artık bir an önce söyleyecekse söylesin de merağıma yenik yataktan çıkmayayım diye kendimle cebelleşiyordum.
"--Senin benden hoşlandığını biliyorum."dedi.
Ve duyduklarıma inanmayarak yataktan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Fanfic]Sokak Danscısı✡[Taeyang&Hwiyoung]
FanfictionBoy×Boy SF9 [Taeyang&Hwiyoung] #TaeYoung #HwiYang Grupla ilgili ilk fanfic(texting) kitap^^ 19/11/2016