16.Bölüm

143 30 9
                                    

Kapıyı kapatıp olduğum yerde durup ona baktım, tek bir kelime bile etmedi.

"Ş-şey..."

Birden yataktan kalkınca sustum, konuşmaya cesaret edemedim. Yan tarafımda duran dolaba doğru gidip üstünde ki tişörtü çıkardı. Hızla kafamı başka yöne çevirdim ama o hafif belirgin muazzam kaslara tekrar bakmak istedim. Dolabından yeni bir tişört çıkartıp dolabın kapağını sertçe kapattı.

"Hey! Bir açıklama yapmayacaksan eve gitmelisin."dedi sert bir ses tonuyla.

"Aslında... Şey... Orta okulda gösterimizde çekmiştik onu, yanlış anlamaktada haklısın o zaman ondan hoşlanıyordum. Ama bu çok geri de kaldı."

Elinde ki tişörtü yatağın üstüne atıp, gelip karşımda durdu sadece iki adım vardı aramızda.

"Şu an aynı evde kalıyorsunuz nereden bilecem artık böyle bir şeyin olmadığını?"

Ona doğru yaklaşıp, hafifçe parmaklarımın ucuna kalkıp dudaklarına uzandım. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım bir kaç saniye böyle durduktan sonra geri çekildim.

"Şimdi artık öyle birşeyin olmadığına inanıyor musun ?"

"Ya benim yokluğumda gece yanına sızdıysa?"

"Yuh artık! Yoksa sen bana güvenmiyor musun ?"

Kaçamak bir gülüş sergileyince arkamı dönüp çıkacaktım ki kolumdan tutup kendisine doğru çekip dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Elleriyle belimden tutup kendisine daha çok çekerek dudaklarımı emmeye başlayınca bende karşılık verdim. Onu düşündüğümden daha çok özlemiştim. Bir süre sonra dudaklarımdan ayrılıp alnını alnıma yasladı. Gözlerimin içine sıcacık bir gülümsemeyle bakıp;

"Seni seviyorum. Seni çok özledim." dedi.

Ondan ayrılıp

"Ama ben sevmiyorum seni..." dedim.

Gözlerini kocaman açınca, parmağımla burnumu kapatıp,

"Çünkü çok pis kokuyorsun."dedim.

Birden yüzü aslınca, gülümseyerek kollarımı o çıplak bedenine sarıp

"Ben senin ter kokuna bile aşığım."deyip kafamı göğsüne yasladım.

[Fanfic]Sokak Danscısı✡[Taeyang&Hwiyoung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin