Resim; Hwiyoung&Inseong
Eve girdiğimizde Sanghyuk(Dawon) ve Inseong kanepede yayılmış eğlence programlarına bakıyorlardı.
"Hey, millet ben geldim."diyerek içeri girdim.
Sanghyuk, hızla yerinden kalkıp koşarak gelip bana sarıldı, karşlık verip gülerek ona sarılınca Taeyang;
"Ben odaya çıkıyorum üstümü değiştirecem."dedi yüzünü asarak.
Kıskanmıştı herhalinden belliydi, uzatmadan "Tamam."dedim hoşuma gitmişti kıskanması. Sanghyuk benden ayrılıp "Bu kim ?"dedi. Ben cevap vermeden Inseong yanımıza doğru gelip, kollarını göğüsünde birleştirip duvara yaslandı.
"Sevgilisi."dedi gözlerini devirerek.
"NE?"
"Doğru söylüyor, sevgilim. Yoo Taeyang."dedim tebessüm ederek.
Sanghyuk hala şaşkın şaşkın bana bakmaya devam ederken "Yemek hazırlamalıyım."diyerek hızla mutfağa gittim... Masayı hazırlamaya koyuldum bu esnada Taeyang gelip dolaptan su çıkardı, bardağa suyu doldururken bana hiç bakmadan
"Arkadaşınla yeterince hasret giderebildin mi?"dedi.
"Ne?... Ah, tabi ki hatta onun en sevdiği yemekleri hazırladım. Sofra hazır sende bizimle yemek ister misin ?"dedim bilerek.
Mutfaktan çıkacağım sırada kolumdan tutup kendisine doğru çekti beni, konuşmadan gözlerimin içine baktı.
"Canım acıyor, arkadaşım bırakır mısın artık."
"Ne? Arkadaşım mı ?"dedi kollarımı bırakıp.
"Hadi yemek hazır."diyerek içeriye doğru yürüdüm, arkamdan gelip "Eve gelirken çözmedik mi biz o sorunu ?"dedi.
Tabakları masaya indirip ona baktım "Hangi sorunu... Arkadaşım?"dedim onu sinir edecek şekilde. "Sen hiç normal değilsin. Sana şu içerdekilerle takılmanı yasaklamalıyım."dedi sinirli bir şekilde. Gülerek sandalyeye oturdum Taeyang tam yanıma oturacakken Sanghyuk;
"Ah, çok acıktım."diyerek gelip yanıma oturdu. Taeyang daha çok sinirlenerek sesini çıkarmadan Inseong'un yanında ki sandalyeye oturdu. Yemek boyunca Sanghyuk özlediği günleri anlatıp durdu, Taeyang bu duruma daha da sinirlenerek Sanghyuk'a gözlerini dikip;
"Ne zaman gidiyorsun?"dedi.
"Ne?... Youngkyun, sizin için fotoğraflarımızı getirdim hadi bakalım."deyip gülerek içeriye gitti. Inseong ardından ayağa kalkıp "Ya! Çok fazla ileri gidiyorsun. Sevdiğim insanlara karşı iyi ol."dedi ve Taeyang'ın konuşmasına fırsat vermeden masadan ayrılıp Sanghyuk'un yanına gitti.
Masada ikimiz kalmıştık bende sofrayı toparlayıp yukarı çıkıp eşofmanlarımı giyindim. Aşağı indiğimde Taeyang koltukta oturmuş bir şeyler düşünüyordu Sanghyuk ve Inseong ise fotoğralara bakıyordu. Yanlarına gidip yere oturup büyük sehpanın üzerine yayılmış fotoğraflara bakındım.
Taeyang yanıma gelip sehpanın üzerinde ki fotoğraflardan birini alıp "Bu... Bu nasıl bir resim?"dedi fotoğrafı bana göstererek.(Bahsettiğim resime yukarıdan bakabilirsiniz.👆)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Fanfic]Sokak Danscısı✡[Taeyang&Hwiyoung]
FanfictionBoy×Boy SF9 [Taeyang&Hwiyoung] #TaeYoung #HwiYang Grupla ilgili ilk fanfic(texting) kitap^^ 19/11/2016