FİNAL
...Taeyang yüzünden yaklaşık bir saattir küçük kardeşinin çenesini çekiyorum.. Sözde utangaç bir çocuktu fakat ayçiçeği gibi açıldıkça açılıyor. Daha fazla dayanamayıp derin bir nefes alıp ayağa kalktım.
"Daha ne kadar bekleyeceğiz." dedim sinirli bir şekilde.
"Bilmiyorum yenge pardon enişte amaan neyse ney işte." ne diyeceğini bilemeyeceği anda şekilden şekile girip usluca tatlı tatlı oturdu. Demek susmayı biliyormuş. Sessizce kıkırdadım.
Biraz sonra Taeyang saçları ıslak bir şekilde sırtında bir çantayla yanımıza geldi.
"Chani, git çantanı al gidiyoruz birazdan."
Chani, başıyla onaylayıp koşar adımlarla giderken, Taeyang'a yaklaşıp konuştum.
"Nereye gidiyoruz ?"
"Meraklanma 'koruyucu meleğim' öğreneceksin." gözlerini kısıp gülümseyerek söyledi.
'Koruyucu Meleğim' bayadır bu sözü duymuyordum. Resmen ona ilk adımı ben atmıştım.
"Saçlarını kurutmalıyız." endişeli bir şekilde söyledim.
Elleriyle yanaklarımı sıkıştırıp "Bugün koruyucu meleğim benim için endişelenmesine gerek yok." deyip başımı öptü.
Bugün Taeyang'da gerçekten bir gariplik vardı. Dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum. Bir süre sonra diğerleri yanımıza geldi.
"Artık çıkabiliriz." dedi anime çocuk.
Hepsine tek tek bakarken Seok Woo dikkatimi çekmişti. Sahi o ne zaman geldi buraya?
...
Arabayla, -hip hop tarzı yada daha çok rock tarzı mı demeliyim?- Emin değilim fakat buranın otoparka benzediği bir yere geldik. Her köşede ayrı bir genç topluluğu vardı. Aralarında daha önce görmediğim Chani'nin boylarından biri ses sistemini kurmaya başladı. Anime çocuk kamerayı hazırlarken Seok Woo'da telefonla konuşuyordu. Chani ise az önce gördüğüm topluluklardan birine gitmiş sohbet ediyordu. Anlaşılan buraya yabancı olan bir tek bendim.
Arabanın camına bakıp saçlarını düzelten sevgilimin yanına gittim.
"Neyi bekliyoruz ?"
"Inseong'u." saçlarını düzeltmeye devam ederek cevap verdi.
"Inseong'u mu? Neden?"
"Bizi kameraya o alacak."
...
Inseong'un gelmesiyle hepsi bir araya toplanıp kendi aralarında son bir ayarlama yaptılar. Inseong ve Seok Woo'nun çıkma şaşkınlığını atlatamamışken bir de buraya gelmesi ve Taeyang'la anlaşabilmesine ayrı bir hayretler içerisindeydim. -Hyung- diye seslendikleri çocuk bana müziği açmamı söylemesiyle arabının yanında ki dizüstü bilgisayarın yanına gittim.
Müziği açmamla dans etmeye ve keyda almaya başladılar. Etrafda ki topluluk tüm dikkatleri bizimkilere vermiş eğlenerek izliyorlardı.
...
Dinlendikten sonra başka bir dansa geçtiler sanki bu müzik de dans da onların tarzı değil gibiydi. Bir süre sonra Taeyang yanıma gelip beni, oluşturdukları çemberin ortasına aldı. Ellerimi sıkıca tutup konuştu.
"Dans edebilmem için pürüzsüz bir sokağa ihtiyacım var.. Sokağım olur musun?"
Bir erkeğe göre bu itiraf çok normaldi. Şayet kız olsaydım onu ne kadar seversem seveyim ağzının üstüne bir tane patlatırdım -tabi kıyabilirsem-. Şaşkınlığı üzerimden atıp gülümseyerek kafamı onaylarcasına salladım.
"O zaman bundan sonra koruyucu meleğin ben olurum." deyip etraftakileri umursamadan dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.
...
Annemi çok kolay ikna etmiştik fakat babam bu kadar kolay olmadı. Birazcık ondan dayak yemiş olabiliriz. Sessizce kendi aramızda bir düğün yaptık.
*12 Yıl Sonra*
"HEY! TAEYANG, bu bulaşıkları niye yıkamadın?"
..
"Subin-ah abin neden bağırıyor?"
"O benim abim değil. Sanırım annem."
"Sanırım annem ? Anlamadım?"
"12 yıldır hangisinin doğurduğunu bende anlamadım boşver."
(Subin, Taeyang ve Hwiyoung'ın 12 yaşında ki oğlu.)
SON
Evet arkadaşlar ilk ficimin finalini yaptım. Bugüne kadar yanımda destek olan herkese çok teşekkür ediyorum. Şu son bölüme yorumlarını bekliyor olacağım. Bugüne kadar hatalarım varsa çok özür diliyorum. "2won" kitabımı biraz daha bekleteceğim tüm bölümleri hazırladıktan sonra yayımlamaya devam edeceğim yine de onada bir göz atın.. "Yanlış Numara |KaiStal| WhatsApp" kitabımda da desteklerinizi bekliyorum. Ayrıca SF9 grubundan da destemlerinizi eksiltmeyin...Tekrardan Çok Teşekkür Ederim💙💗😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Fanfic]Sokak Danscısı✡[Taeyang&Hwiyoung]
FanfictionBoy×Boy SF9 [Taeyang&Hwiyoung] #TaeYoung #HwiYang Grupla ilgili ilk fanfic(texting) kitap^^ 19/11/2016