18.Bölüm

183 27 7
                                    


Başta zoru oynamaya çalışsamda çekiciliğine yenik düşüp ona karşılık verdim. Eli belimde gezinirken yavaş yavaş aşağıya doğru kaydırıp elini aramıza koyup pantolonumun düğmesini açınca bir an irkilip geri çekildim.

"Hadi ama... Benimle barıştığından beri vücudumu inceliyorsun."

"Ne? H-hayır yok ö-öyle bir şey." dedim kekeleyerek.

Neden böyle bir noktaya geldiğimizi özellikle de neden o an kekelediğimi anlamış değilim fakat ona yalan söylediğimi fark etmesi biraz daha utanmama neden olmuştu. Hemen kızaran yüzüm bunu ap açık ele veriyordu.

Ne kadar utanıp inkar ediyor olsam da onu istediğim daha doğrusu -onun olmak- istediğim doğru bir gerçekti. Ellerini üzerimden çekip tek kaşını kaldırdı ve gözlerime baktı.

"Emin misin?"

"B-bu nasıl bir soru? Elbette ki e-eminim."

Hala neden kekelemeye devam ettiğim hakkında hiç bir fikrim yoktu. Bedenimi kollarının arasına alıp sımsıkı sarıldı.

"Hala neden kekelemeye devam ettiğini anlamamış olsam da seni dinleyeceğim. Sen emin olup yanıma geldiğinde durmayacağım. Şimdi sadece sarılacağım sana.."

Hemen pes etmesine şaşırmıştım ama aynı zaman da kendi kendime kızıyordum içimden 'Tam istediğimi ben dile getirmeden, o bana bir adım atmıştı. Neden bozdum ki?' o içimi ısıtan sıcacık gülümseyişle daha sıkı sarılıp başımı öptü. Bu anı bozmak istemiyordum ama o henüz üstünü giyinmemişti.

"Taeyang!"

"Efendim meleğim?"

"Artık üstünü giyinmelisin."

Kollarını bırakıp sinsi sinsi güldü.

"Neden ? ... Yoksa..."

Ne diyeceğini anladığım anda yatakta ki pijamalarını alıp üstüne fırlattım.

"Hayır hayır.. Hasta olacaksın."

Başını omuzuma koyup;

"Olayım bir şey olamaz.. Sen bakarsın. Bakarsın demi meleğim?"dedi.

"Imm.. Bilmem düşünmem lazım."

Taeyang, yüzünü asınca gülerek dudağına kısa bir öpücük kondurdum. Tam onadan ayrılacakken kollarını belime dolayıp yatağın üzerine düşmemizi sağladı. Şu an onun ve yatağın arasındayım.

"Ne yapıyorsun ?"dedim kısık ve şaşkın bir ses tonuyla.

"Ama sen beni çok fazla kışkırtıyorsun."deyip dudaklarıma küçük öpücükler kondurmaya başladı.

Üstümü soymaya başladığı an biraz ürpersemde buna izin verdim. (Birazcık pisleşmeye başlayacam kusura bakmayın.) O da üstünde ki penisini kapatan havluyu çıkarınca ikimizde tamamen çırıl çıplak kaldık odada. Son kez kısık sesle kulağıma fısıldadı.

"Emin misin?... Meleğim."

"Hıhı.. Eminim."dedim kararlı bir şekilde.

Kollarımı boynuna dolayıp nemli dudaklarımızı birleştirdik. Ardından Taeyang, yavaşça penisini küçük pembe deliğime koymaya başlayınca sessizce inledim. Canımın acıdığı anlamış olsa gerek ki telaşlı bir şekilde geri çekildi.

"Canının acımasını istemiyorum.."

"Buna dayanabilirim."

"Emin misin meleğim?"

"Evet, çünkü sadece senin olmak istiyorum."

Gülümseyerek tekrardan penisini içime koymaya başladı. Yavaş yavaş içime girdikçe inlemelerim daha da çoğalmıştı ki bunu sessizleştiren onun dudaklarıydı. Dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdığından sesim dudaklarımızın arasından kaybolup gidiyordu. Dudaklarımdan çekilip;

"Hazır mısın?"dedi.

'Evet' anlamında kafamı salladım. Penisini tamamen içime koymasıyla tekrardan dudaklarıma yapıştı. Bunu yapmasaydı benimle birlikte tüm odanın inleyeceğine eminim. Bir kaç sefer ard arda içime girip çıktıktan sonra sıcak bir sıvının içime akmasını hissettim. O, üzerimden gülümseyerek kalkıp yerde ki havluyu alıp belime doladı.

"Birlikte duş alalım mı?"

Yerimden kımıldayamacak kadar sızlıyordu tüm vücudum. Buna rağmen yavaşça doğrulup önden banyoya gittim. Küvetin içine sıcak suyun dolmasını beklerken yanıma geldi. Arkamdan kollarını belime dolayıp sarıldı.

"Özür dilerim..."dedi sessizce.

Ona doğru dönüp yüzünü ellerimin arasına aldım.

"Sorun değil.. Ben istedim."deyip canımın acıdığını belli etmemeye çalışarak gülümsedim.

....

Banyonun ardından o, hızlıca üstünü giyinip aşağıya indi. O, tekrar geri gelmeden hızla üstümü giyinip yatağa girdim. Canım ne kadar çok acısada ona belli etmek istemiyordum. Sonuçta beni buna zorlamamıştı ben istemiştim. Canımın acıdığını hissettirirsem o daha çok üzülecekti ve bir daha bana elini dahi süreceğini zannetmiyorum.

Ben buna bir hafta bile zar zor dayanmıştım onun sıcacık gülümseyişinden, sımsıkı sarılmasından ve onun bakışlarından uzak kalmak istemiyordum.

...

18.BÖLÜM VE +18' BİR BÖLÜM OLDU SANKİ.. ARTIK YAVAŞ YAVAŞ FİNAL'E GETİRMEK İSTEDİĞİMDEN BİR YERDE BİR ŞEYLERİN OLMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNDÜM BEN BİLE KENDİME ŞAŞIRDIM NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAZDIM DİYE.. VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN ÇÜNKÜ BU BENİM İLKİM VE DÜŞÜNCELERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM😇😇😇

[Fanfic]Sokak Danscısı✡[Taeyang&Hwiyoung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin