Bölüm 2 başlangıç

125 23 1
                                    

Rose uyuyordu rüyasında kara bulutların şekilden şekle giriyorlardı. Rose korktu sonra bu kabustan uyandı kendi kendine;"Buda neydi?" dedi bir andan korkuyor bir andan da boşvermeye çalışıyordu sonrasında "boşvereyim zaten bir kabustu"dedi,Rose yatağına uzandı rahat edemedi ve Annesi jennifer ve Babası jacksonun odalarının kapısını çaldı sonrasında içeri girdi, Annesi jennifer uyanmıştı ve şöyle dedi Annesi;"ne oldu tatlım?"Rose ise "bir kabus gördüm Anne"jennifer ise"tatlım korkacak birşey yok canım" dedi "ama Anne çok korktum"dedi "o zaman rahat edemediysen yanına gelim beraber yatalım canım" sonrasında Rose ile jennifer beraber yatağa yattılar ve sabah olmuştu Rose ile jennifer markete gitmişlerdi markette birkaç birşeyler almışlardı marketin sahibi biraz tuhaftı adamın gözleri kırmızı ve adamın yüzü bembeyazdı Rose kendi kendine kısık sesle "Ne ilginç adam" dedi jennifer ;Efendim canım" "Birşey yok Anne" ve marketten çıktılar eve vardılar Rose odasına çıktı marketin sahibi aklına geldi "Ne ilginç adamdı bence o soluk ve bembeyaz yüzlü adam hasta olmalı ya gözleri bence gözlük yerine lens takıyordu zaten neden bu kadar düşünüyorum en iyisi boş vermek evet böylesi daha iyi bence"....

Half demonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin