Rose ekrandaki uyumsuzlardan Tris 😍😍😍😍
1 hafta geçmişti evet şimdi
diyeceksinizki 1 haftada neler oldu neler olmadı ki mesela benle John aynı evde kalıyoruz ve beraber okula gidip geliyoruz ve beni okulda nasıl davranacağımı okulda nasıl kendimi geliştireceğimi öğretmiş di.Bugün dışarıda toplanmış müdürün diyeceklerini dinlemek için bekliyorduk bu arada John 'un bana verdiği iksir gibi birşey 'i içmiştim der seniz ne işe yarıyor şöyle ki kimse benim ne düşündüğünü veya ne hissettiğimi anlamıyormuş ve ben bunu baya sevmiştim her neyse nerede kalmıştık... Aa evet müdür bozuntusunu bekliyorduk ve hala ne yapıyorsaa artık beklemekten öldüm
ve John'a doğru dönerek "Nerede ya bu müdür bozuntusu beklemekten öldüm yaa" bu dediğime sadece sırıttı
bende dayanamayarak "Ben sana ne diyiyorum öldüm diyorum ama sen sırıtıyorsun " John bu dediğime bu sefer dudağını aralayarak konuşmaya başladı
"Rose emin ol ki ben senden daha da sıkıldım beklemekten ama ne yapacağız burada okuyor san bu okulun kurallarına uyman gerek anlaştıkmı güzelim""Bunları söyleyen kişi peki bu okulun kurallarına uyuyormu? " " mağlesef hayır " bu söylediğine sadece ikimiz gülüyorduk sonradan müdürün sesleri geldi ben de " Nihayet" dedim ve ardından müdürü dinlemeye başladık
"Evet wampirlerim bildiğiniz üzere kralın dediği gibi bu sene bütün okullarda olduğu gibi bizde de seçmeler başlayacak tabi ki bu seçmeler haftaya başlayacağı için şimdiden size başarılar ve çok çalışmayı unutmayın. Unutmayalım ki A sınıfı okuldaki en güçlü kişiler olduğu için ilk onlardan başlayacağız bu yüzden A lara da şimdiden başarılar ve iyi dersler "
dedikten sonra John' un yüzüne baka kaldım bence şimdi sıçtım .........................................................................
Dersler bitmiş eve doğru yürüyorduk John konuşmaya başladı "Bugün eğitime başlıyacağız " dedikten sonra birşey diyecek gibi oldum diyemedim itiraz bilene edemezdim zaten çok bilene beklemiştik eğitim için ve ben ilk defa kullanacaktım güçlerimi sahi benim güçlerim ne acaba " John" " ne diyeceksin" " acaba... benim güçlerim ne diyecektim" Bu dediklerimi bekliyormuşcasına bana baktı ve dudaklarını araladı " bir eve gidelimde sonra konuşuruz" dedikten sonra saçlarımı karıştırdı küçük çocukmuşum gibi bense ona doğru dönerek " saçımı niye küçük çocukmuşum gibi karıştırıp duruyorsun " o ise dediğime kahkaha ata ata güldü Manyak gerzek pislik mankafa aptal ve yeniden güldü bende dayanamadan " çok mu komik ?" Dedim o ise " komik olan o değil senin sinirlenmen " ne yani sinirlendiğim için mi gülüyordu o zaman ne yapıyoruz bir daha bu gerizekalının beni sinirlendirmeye çalıştırınca sinirlenmiyoruz ve laf sokuyoruz evet Aynen böyle yürü be Rose Kim tutarak seni "Ben tutarım" " ne yani iksirin süresimi doldu " " mağlesef canım " " peki düşüncelerimi okudunmu?" "mağlesef mankafamı diyeyim gerzek mi diyim Manyak mı diyim bilemedim tamam şunu da duydum bir daha bana inat sinirlenmeyip laf sokacağını 've seni kimsenin tutmayacağını ama yanılıyorsun seni bırakamam Ben seni Rose " diyip Beni gömdü resmen 've biranda "aynen prenses" diyip pis pis sırıttı Manyak "hala duyuyorum" dedi yürürken bense öylece durup kaldım mal gibi lanet gelsin hemi o ise biranda durup bana baktı ve "yürümeyecekmisin ? " bende şoktan çıkıp hemen yanına doğru ilerledim o ise bu yaptığıma güldü.........................................................................
" hayatta yapamam " dedim bana o masada ki vazoyu zihin gücüyle kaldırmamı istiyordu ben ise bunu yapacağıma pek inanmıyordum bu yüzden beni zorla yaptırmaya çalışıyordu resmen. " hadi Rose ben nasıl senin düşünceni okuyorsam sende bunu yapabilirsin Rose kendine güven "
"Peki..." "ha şöyle işte yürü be Rose kim tutar seni " dedi pislik beni taklit ederek "böyle devam ederseniz etmeyin derim bence suyunu çıkardın yeter bizde insanız... pardon yanlış oldu wampiriz diyecektim değil mi? " Dedim sırıtarak o ise nt diye dudağını cıklattı ve dudaklarını araladı " hayır öyle olmayacaktı unutma sen yarı insansın mağlesef" dedi doğru söylüyordu aslında eğer ben olmasaydım belki benim Annem ve babam rahat yaşarlar Bu kadar yıl bekleyerek beni düşünmek zorunda kalmazlardı acaba ne yapıyorlardır belki kral beni çoktan öğrenmiştir ve ... çok ağır ceza vermiş te olabilir de hepsi benim yüzümden "Rose ben öyle yani o anlamda söylememiştim yani ağlama ve böyle düşünme " dedikten sonradan farkına vardığım gözyaşlarımı sildi ve ondan sonra ona sarıldım o da elini belime koydu ve " herşey geçecek Rose merak etme en kısa zaman da bu kabuslar biranda bitecek buna inanıyorum" bende bu dediklerinden sonra daha çok sardım boynundaki kollarımı o ise bu hareketine karşılık olarak yanımda olduğunu hissettirmek amaçlı o da belimdeki ellerini daha çok sardı ve uzun zaman geçtikten sonra belimdeki ellerini çekti ve bende ondan ayrılarak konuşmaya başladı. "ee hadi hazırsan başlayalım hmm?" Dedi bense gülerek başımı sakladım o da " evet hadi odaklan ve yapacağına inan sanki yıllardır yapıyormuş gibi yap ve ardımdan onu kır veya havaya kaldır tek odağın vazo olsun tamam mı?"
" tamam odaklanıp kendime inanıcam sanki yıllardır yapıyormuşum gibi yapı cam sonrada kırarsam kırıcam veya havaya kaldırıcam değil mi?" "evet zeki öğrencim ee hadi o zaman dediklerimi uygula ve hiçbirşey düşünme sadece hedef'e odaklan". John'un dediklerini teker teker uyguluyordum Ama aklıma hep geçmişim korkuların geliyordu bu sefer zorlandım ama yine yapamadım John anlamış ol ucak ki
"Rose herkesin korkuları vardır mesela ben yüksekten ve geçmişimin izlerinden korkarım ama sonuç korkularımla şavaştım sen de yapabilirsin bunu bil anladınmı?"
"Tamam yapmaya çalışacağım "
Dedim ve tekrar denedim ve yine tekrar en sonunda olmuştu vazoyu önce havaya kaldırdım sonrada kırdım ve heyecanla John'a sarıldım o ise bu yaptığıma karşılık önce afalladı sonra belime elini koyarak karşılık verdi.Sonrada ne yaptığımı anlayınca hemen ondan ayrılcaktım ki belimi çok sıkı tutuyordu bende ayrılmaktan vazgeçtim ve daha sıkı ona sarıldım o ise belimdeki ellerini daha da sıkılaştırdı ne kadar böyle durduğumuzu bilmiyorum ama ayrılmamızın daha uygun olacağını varsayarak ellerimi çektim o ise ne yaptığımı anlamış olacak ki belimdeki ellerini çekti bende bu yaptığımın yanlış olduğunu varsayarak " ş-şey ben özür dilerim"
" Neden?"
"Ne biliyim biranda sana sarıldım ve rahatsız-"
Demeden bana sarıldı ve
"Saçmalama bana herzaman sarılabilirsin çünkü ben öyle yapacağım"
Bende ellerimi ensesine koyarak
"Teşekkür ederim bana yardım ettiğin için"
"o zaman teşekkürünü kabul etmemi istiyorsan...
😄😄😄😄Acaba ne dedi? çok merak ediyorsanız yeni bölümü beklemeniz gerek ve evet Rose' i değiştirdim ve artık uyumsuzlardan Tris yaptım beğenip beğenmediğinizi yorumlarda yazabilirsiniz😄😄😄
Yeni bölümlerde görüşmek üzere...