Rose'nin Annesi ve Babası yani Jennifer ve Jackson elektrik kesilince Rose'yi merak ettiler sonra Rose'nin odasının kapısını çaldılar Rose hemen kağıdı yatağın altına koydu karanlıktan korktuğu için yüzü bembeyaz olmuştu ve kağıdın şifresini çözdüğü için çok mutluydu Rose sevinçten ağlamıştı ve kapıyı çalan Jennifer ile Jackson'a girin dedi sonra içeri girdiler Jenniferla Jackson içeri girdiler ellerinde ışık vardı ve hemen Rose'nin yanına gittiler Jennifer ona ışığı tutarak "Ağladınmı sen korkma korkma geçti" Jackson ona "iyimisin tatlım" "iyiyim" ve elektrikler geldi Jennifer şöyle dedi;"bak ışıklar geldi iyimisin Rose istersen beraber yatalım" "gerek yok hiç gerek yok" "tamam o zaman sana iyi geceler" "sizede iyi geceler" sonra Jennifer'la Jackson odadan çıktılar Jennifer Jackson'a şöyle dedi "Bu kızda bir haller var onun için çok endişeleniyorum" "bende çok endişeleniyorum Jennifer" "belkide ergenliktendir bu tavırlar" "olabilir" "herneyse boşverelim,hadi uyuyalım" "bencede" Jennifer'la Jackson uyudular. Rose odasındaydı heyecandan gözüne uyku girmemişti uzun süre Annesini ve Babasını düşünüyordu. Hatta sabah olmuştu Rose hala uyanıktı ve hemen odadan çıktı Jennifer'da uyanmıştı Rose'nin erken kalktığını görünce çok şaşırdı. Jennifer Rose'ye "Rose inanmıyorum seni kaldırmak için çok çaba sarfederdim erken kalkmana neye borçluyum" "birşeye değil" "eminmisin" Jennifer Rose'nin gözündeki çukurları görmüştü "eminim neden sordun Anne" "çünkü şuanda hiç uyumadığını görüyorum" "yoo uyudum ben" "kesin öyledir,peki gözündeki çukurluklar ne?" "Doğrusunu söylemek gerekirse dün karanlıktan korktuğum için uyuyamadım" "neden beni çağırmadın sana o kadar dedim" "sizi rahatsız etmek istemedim" "neden böyle konuşuyorsun biz senin Aileniz" "biliyorum zaten" "peki neden gelmedin?" "Anne artık ben büyüdüm artık nasıl davranacağımı öğrendim de ondan gelmedim" "ay benim kızım mı büyümüş? Sen benim için hep bir çocuksun"dedi ve sarıldılar Jennifer Rose'ye sarılırken şöyle dedi "sakın unutma ben senin Annenim başın dertdeyken burda Annenle Baban var bunu unutma" "tamam Anne" Jennifer gülerek odaya gitti sonra Rose gülerek "ucuz atlattım" kahvaltı etmeye gitti yemeğini yedikten sonra Annesine şöyle dedi "Anne ben biraz dışarı çıkıcam sonra görüşürüz " "tamam canım" Jennifer Rose'den gitgide şüphelenmişti kendi içinden "Rose bikerem dışarı çıkmayı sevmez hal ve hareketleri çok tuhaf" Rose dışarıya çıkmıştı aslında bodruma gitmişti sonra yerdeki tahtayı açtı ve içi örümcek ağlarıyla kaplıydı Rose orayı temizledi ve içeri girdi "acaba burada ne olabilir?" Eline fenerini almıştı sonrasında içeri girdi orda tünel vardı "burada tünelmi var?" Dedi. Rose korkuyordu yürümeye başladı orada bir kapı vardı kapıyı açmaya çalıştı ama açamadı. Ne kapının üstünde bir kilit nede bir anahtar vardı. "Bu kapıyı nasıl açabilirim" düşündü kapıya tekme attı ama kapı açılmadı kapıyı kırmaya çalıştı ama kapı oynamadı bilene o anda Jennifer Rose'yi takip etmişti onu izliyordu şaşırmıştı Jennifer "yoksa Rose herşeyi öğrendimi? Yok yok öğrenemez bu imkansız,ya imkansız değilse..."