Rose artık herşeyi öğreniyor

67 19 2
                                    

Rose,Jackson ve Jennifer'a herşeyi anlattığı için çok rahatlamıştı ama aklında birşey kalmıştı. Rose, Jennifer'a dönerek şöyle dedi;
"Birşey sorucam" Jennifer ona;
"Evet sor canım"
"Benim gerçek Annem ve Babam nerde"
"Bilmiyoruz"
"Nasıl bilmiyorsunuz" Jackson araya girer ve şöyle der;
"Rose bilmiyoruz sen tam olarak herşeyi bilmiyorsun"
"O zaman söyleyin herşeyi bana söyleyinki size tekrar tekrar soru sormuyayım "
Jennifer; "Tamam anlatıyorum, günlerden birgün'dü geceleyindi kapı çaldı ve kapıyı açtık sonra sen karşımızda küçücüktün daha bir bebektin,çok tatlıydın seni içeri aldık sonra senin kundağından bir kağıt çıktı kağıtta şöyle yazıyordu;
Kızıma çok iyi bakın. Kızım Rose yarı insan yarı vampir onu size emanet ediyorum biliyorum ki hiç çocuğunuz olmadı onu kendi çocuğunuz gibi bakın,sevin ben onu zamanı geldiğinde sizden alacağım. Vampirler insanlara karşı çıkmayı bırakana dek ama seçilmiş kişiyi bekliyoruz. O yüzden harekete geçemiyoruz. Eğer kızımın burada olduğunu vampirler şehri duyarsa kızımı ve bütün Ailemizi öldürür. Bana inanmayacaksınız ama sizi elbet inandıracağım lütfen ona birşey söylemeyin."
"İşte annen kağıtta böyle yazmıştı"
"Peki nasıl inandınız?"
"Tabi başta inanmadık biri bizimle dalga geçtiğini sandık. Polisi arayacaktık senin gerçek Aileni bulmak için, tam telefona elimi uzatacaktım ki Annen geldi çok hızlı gelmişti çok hızlı hareket ediyordu ve bize şöyle demişti;
"Bana inanmuyorsunuz ama lütfen onu koruyun size istediğiniz kadar para,mal,mülk yani istediğiniz herşey veririm yeterki onu koruyun"
"Biz korkmuştuk sonra ben ona şöyle dedim;
-Peki siz kimsiniz?
Dedim. Sonra bana
"Ben Rose'nin yani o' bebeğin Annesiyim o ilk defa vampirler dünyasında yarı insan yarı vampir olarak geldi,bunu biz şöyle öğrendik öncelikle vampirler dünyasında bir vampirin çocuğu insan olabiliyordu. Bir bebek doğduğunda ilk baş ağzına kan veriliyordu, sonrasında bir süt eğer kan içiyorsa vampir,eğer süt içiyorsa insandı ama Rose her ikisini de içmişti biz inanamadık ve anladık bu bir ilkti, biz korkmuştuk ve en iyisi Rose'yi insanlara teslim etmekten başka şansımız yoktu lütfen bana inanın"
"Anlıyorum ama bize pek inandırıcı gelmiyor"
"Biliyorum, cidden sizi anlıyorum ama...
Emin olun ki nasıl sizi inandıracağımı bilmiyorum ama siz bana nasıl inanıcağınız konusunda bana yardımcı olabilirsiniz hadi söyleyin bana nasıl inanıcağınızı ne derseniz yaparım yeterki bana inanın"
"Senin bir yeteneğin varmı?"
"Evet var"
"Ne yeteneğin?"
"İstesem elimi kullanmadan zihin gücüyle herşeyi oynatabilirim ne istiyorsanız onu oynatıp kendimi ispatlayabilirim"
"O zaman masadaki vazoyu görüyor musun? O vazoyu oynatabilirsin"
Rose Jennifer'a sordu:
"Peki vazoyu oynattımı"
"Evet oynatmayı bırak o vazoyu uçurtarak fırlattı ve bizde inandık ve o günden beri yanımızdasın"
"Peki size birşey göstereceğim"
Rose cebinden kağıdı çıkardı ve onlara gösterdi. Jennifer ona:
"Bunu bodrumdan mı? Buldun"
"Evet bodrumdan bul...
Bir dakika sen nerden biliyorsun bodrumdan bulduğumu"
"Bizde birgün bodrumda bunun gibi bir kağıt bulmuştuk ama bu kağıt değildi o kağıtta başka birşeyler yazıyordu"
"Ne mesela"
"Vampir dünyam gülün dikeninden acı,bundan sonra bul bir kapı. Kağıtta böyle yazıyordu"
"Bu kağıdı ne zamandan beri biliyorsunuz?"
"Bizde senin gibi bodrumda bir kapı gördük buraya baktık baktığımızda içinde bir kağıt vardı ama o kağıt böyle değildi değişik bir söz vardı: vampir dünyam gülün dikeninden acı, bundan sonra bul bir kapı.
İşte böyle yazıyordu ama hiçbirşey anlamadık. Rose seninle ilgili olacağını sandık, o yüzden hiçbirşey yapmadık."
"Tamam sizi anlıyorum. Ben odama gidicem izninizle"
odasına gitti ve orda o yaşlı adamı gördü yaşlı adam ona:
"Sözü söylediler mi?"
"Hangi sözü?"
"Kağıttaki yazıyı diyorum söylediler mi?"
"Evet söylediler"
"Annene ve babana kavuşmak istiyor musun?"
"Evet istiyorum"
"O zaman beni dinle öncelikle bütün varlıkların hayatı senin ellerinde. O yüzden bu kağıttaki yazıyı okuyup vampirler dünyasına gideceksin."
"Vampirler dünyasına gideceğim peki oraya nasıl ayak uyduracağım?"
"Öncelikle sen vampirler dünyasına gidince hemen kana susuyacaksın yani bizim dünyamızda vücudunun dengesi bozulacak yani rahat olabilirsin ama bu sırrı kimseyle paylaşmıyacaksın aksi takdirde senin hayatın riske girebilir eğer senin hayatın biterse bütün varlıklar'da ölebilir bunu unutma"
"Tamam anladım O dünyaya gidip, herşeyi düzeltmeye çalışacağım"
Rose odadan çıktı ve Jennifer ve Jackson'a vedalaşıp gitti bodruma ve sözü söyledi
"Vampir dünyam gülün dikeninden acı, bundan sonra bul bir kapı"
Ve kapı açıldı...

Half demonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin