Eğitim /Dövüşler Başlasın 😉

52 13 0
                                    

Aynaya baktığımda ister istemez bağırdım ağızımdan tek çıkan kelime
" Bu ne?!" Olmuştu evet yanlış duymadınız dediğim gibi olmuştu
derseniz niye bağırıyorsun? ÇÜNKÜ ŞU ANDA YÜZÜM RESMEN KORKU CANAVARI evet aynen böyle gözüm ateşin kızıllığı gibi bir renkti dişlerim ise upuzun olmuştu ve ben ister istemez elimi yüzüme doğru götürdüm ve elimi dişlerime değdirdim değdirdim de değdirmez olaymışım elimi kestim şu anda elim kanıyo ve kanar kanamaz John elimi tutup direkmen beni lavaboya götürdü. Ben ise olaya sadece şaşkınlıkla bakıyordum ve kendime lavabonun aynasından baktığımda ise yüzümün normale dönüştüğünü gördüm yine tekrardan şok' a girdim ve nasıl bu kadar canavar gibi gözüktüğümü anlayamadım gerçekten bu... bu... çok korkunçtu ama nasıl aniden böyle bir canavara döndüm anlayamadım. Biranda düşüncelerimden çıkmama neden olan şahısa baktım John elleriyle kolumu kavrayarak hem bana sesleniyor hemde beni sallıyordu ve şoktan çıkıp ona tam cevap verecektim ki bana sarılmasıyla bundan vazgeçtim ben ise ne yapacağımı bilemedim ve sonradan ellerimi boynuna dolaşım sonrada konuşmaya başladım "Bu da neydi?" Dedim bana cevap olarak sadece sımsıkı sarılmıştı herhalde benim için endişelenmişti ne yalan söyliyeyim bu acayip hoşuma gitmişti ve bunun üstüne hem gülümsemiş hemde kollarımı daha çok boynuna sararak karşılık vermiştim...

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Salonda oturmuş bu konu hakkında konuşuyorduk ne yalan söyliyeyim kendimden hiç bu kadar tırsmamıstım öğrendiğime göre yani John'un anlattıklarına göre böyle birşeyi ilk defa gördüğünü söylemişti.
Şimdi n'apıyorsunuz diye soracak olursanız John ' un sayesinde bunun nasıl bende etkisi olduğunu daha doğrusu ne olduğunu kavramak için eski kitaplara bakıyoruz o değilde bu kitaplar latince ben nereden bileyim ki ben kendi dilimi bile doğru düzgünce konuşamıyorum nerede kalmış benim latincem bunun üzerine John'a dönerek " şakamısın sen?"
Ne dediğimi anlamamış olacak ki yüzüme aval aval baktı. Ya gerçekten mi bunda anlamayacak ne var dememe kalmadan konuştu dur tahmin edeyim dediğimi anlamadığı için düşüncelerimi okudu yanılıyormuyum hayır neyse "Rose sana neden o kitabı verdim biliyormusun?"
"tabi biliyorum bana ne olduğunu anlamamız için"
"ee peki sen napıyorsun?"
Tanrım gerçekten mi beni sınıyormusun? Ben artık dayanamıyorum gerçekten ya anlamıyorum bu salak mı? Yoksa benimle uğrasmayımı kesmiyor bence 2. Seçenek daha mantıklı adam düsünce okuyo ama benimle uğrasırsa bende onunla seve seve uğraşırım
"kitapla fantazi yaşıyoruz öyle ben ona bakıyorum oda bana karsılık olarak bakıyor anlatabiliyormuyum acaba?" Dedim sinirle dişlerimi birbirine bastırarak
"nt nt nt ağbeyle dalga geçilirmiymiş hadi bakim oku kitabı ve arastır"
"İyimisin sen düşüncelerimi okuyorsun birde saçma sapan konuşuyorsun anlamıyormusun dur ben sana anlatayım o zaman. Ben latince nereden anlıyayım değilmi John düşün diyorum biraz. Şu kitablara kendin bak kendin bul anlamıyorum zaten zorlama beni"
Bu dediklerine sadece şaşkınlıkla cevapladı tamam çok uzun konuştum ne yapayım her neyse . Sonradan kendine gelmişti ki konuşmaya başladı
"Rose hiç okumayı denedinmi?"
"evet yani hayır ya zaten okumayı denesemde hiç anlayamacağım çünkü ben latince nereden bileyim?"
"ah Rose bi dene bi bakalım okuyor musun okuyamıyormusun"
Bende kırmamak için sayfaya dondum ama sadece bakisiyoduk sonrada denedim ama olmadı ve hemen pes edeceğim zaman bütün herşeyi anlıyordum ve okumaya başladım ve John'a dönüp
"İnanamıyorum bunu ama nasıl?"
Kelimeleri birbirine karıştırıp sordum soruyu John ise bu halime sadece gülümsedi ve ardından bana elini uzatarak elimi tuttu ve oturduğum yerden kaldırdı ve beni bir oda gibi bir gizli bölüme getirdi ve oradan da bana bir kitap getirdi kitap da insan ya da wampirmi diyeyim onların resimleri vardı ve o vampirler'in hayatı onların hakkında vs şeyler anlatıyordu bizde okumaya başladık daha doğrusu John bana kitaptaki kişileri göstererek kendi bilgilerini okuyordu. Bende onu dinliyordum baya bir sureden sonra nasıl latince okuduğumu anladım meğersem wampirlerin dili latinceymiş ama bu degiştirilip yerine insanların kullandıkları dilleri tercih edilmiş buna da kral karşı gelmiş ve vampir bakanıyla anlaşamamış bu yüzden de bakan kralla anlaşmak için birgün bir büyücüyle yanına gitmiş sonrada bakan kral'a bir teklif sunmuş teklif ise hem vampirlerin dilleri değişecek hemde vampir soyundan gelenler büyü ile latince bileceklermiş ve kral zorda olsa bu teklifi kabul etmiş...

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

Bunu anlattıktan sonra nihayet benimle alakalı kısma dönmüş kendim için bi ara kitaplara bakmıştım ama nasıl böyle canavar gibi olmam bir muammaydı tam pes edicekkende John en sonunda bulmuş olmalıki yerinden bildiğiniz fırladı ve bana okumaya başladı
" Bir wampirin eğer göz rengi ateş kırmızısında olursa o vampir daha güçlü olur ve bu onu seçilmiş kılar bu wampir söylentilere göre yarı vampir olacağı , wampirler ve insanların aralarını düzelteceğini, yakında olacak savaşı durduracak ve bütün varlıkları koruyup tek kurtarıcı olarak düşünüldüğü söyleniyor fakat kral 'a göre böyle birşey söz konusu bile olamayacağını söylüyor."
Bende bu dediklerinden sonra şaşırmıştım ne yalan söyliyeyim Ben de kral'ın yerinde olsam aynı şeyleri söylerdim Ben buna hiçde inanasım gelmedi ama zaten bu söylediklerinden sonra birşey dememişti ardından merdivenlerden inerek gitmişti. Ben ise ardından baka kalmıştım ve 2 saat geçti Beni aşağıdan çağırdı ve yemeğimizi yedik
Not: (vampirler hem kan içebilir hemde yemek yiyebilirler ama genellikle kan içerler)
ve sonra bana nasıl dövüşeceğim hakkında Bilgi Verdi sonrasında ise bütün gün çok şey yaptığımız için yorulduğumuzu söyledi ve yatmaya karar verdik sonrasında ise Ben bugün yaşadıklarımı gözden geçire geçire uyudum...

................................................................................................................................................

Sabah oldu okula gitmemiştik zaten tatildi ardından Beni spor salonuna  çağırdı ve esnemeye başladık
"Rose öncelik olarak beraber yumruklarımızı konuşturacağız hazırmısın" bende kafamı aşağı ve yukarıya salladım Beni Kum torbasının karşısına aldı. Bana nasıl vuracağımı falan anlattı Ben ise onu dikkatli dinleyerek dediklerini uygulayarak vurdum hiç durmaksızın ardından arkamdan elini belime koyarak
"ger ve öyle vur" dedi belimden tutarak 've benim belimi tutmasıyla kaskatı kesildim ve ardından yumruklarımı Kum torbasıyla buluştu
Bu arada John hala belimi tutuyordu. Ve bende araliksiz vuruyordum. Bir zamandan sonra belimdeki ellerini bıraktı bende hala vuruyordum o ise Beni gözlemliyordu bende hırs yaparak aklımdan bu lanet olası yaşadıklarımı düşünüp kendimi Kum torbası yerine koyuyordum çünkü bütün bu olanlar benim suçumdu. Bu yuzden zaten annem ve babama huzurlu bir hayat verememistim. Kendi kendime keşke diyorum keske olmasaydım ama bir bakıyorum da bu keskeler sadece beni aciz bir kişi olarak gösteriyor oysaki hayat bana güzel günler bahşedebilirdi. Işte bir yandan kendimi biryandan da hayatı suçluyordum.Ben bunları düşünerekten yumruklarımı daha sıkı ve daha hırslı vuruyordum. Bir baktım ki kum torbası yere çakıldı 've içindeki bütün kumlar yere doğru döküldü bu yüzden de Ben de durmak zorunda kaldım ne yapabilirdimki. John'a baktığımda bana öyle bir baktı ki sanki benim yerime bir öcü transfer etmiş sandım sonradan aklıma gelen şeyle "tabi ya " dedim az çok tahmin ederek %99 yine o eski vampir görünümünü aldığımı anladım ve bunun üzerine karşımda korkmuş suratla bana bakan John biranda rahatladı bende ona doğru bakarak şöyle; "Dur tahmin edeyim tekrar o öcü kılıbına döndüm sonradan da eski halime geri döndüğüm için o korkulu bakışlarının yerine şimdi rahat bir surat ile karşılaşıyorum doğru değilmi" dedim sırıtarak o ise hemen itiraz'a geçicekken bu fikrinden vazgeçmiş olmalı ki bana sırıtarak bakıyordu ve ardından söze başladı.
"Demek öyle diyorsun o zaman seni dövüş alanına davet ediyorum bakalım beni de bu kum torbası gibi  yere serecekmisin?"
Dedi bende bu sözler üzerine
"Neden olmasın?" Dedim sırıtarak . Şu anda baya bi cesaret bana gelmişti bilmiyorum ama nedense kendime baya güveniyordum.

En sonunda beni bir yere getirerek
"Başla" dedi bende ona ithafen basımı salladım ama ilk darbeyi ondan bekliyordum böylelikle rakibimin ilk hamlesine göre kendimi savunacaktım. Ama o da beni bekliyormuşcasına bana baktı bense ona doğru baktım ve şöyle; "Ne o korktunmu?" Dedim o ise bu söylediklerimden sonra hırs yapmış olmalı ki bana karşı hemen harekete geçti ben ise bu yumruk yaptığı elinden hemen geri attım kendimi.
ardından ayağıma tam tekme atacakken yerimden zıplayıp karnına tekmeyi geçirdim o ise bu tekmemden sonra yere düştü ardından kalkarak bana aynı hareketleri yapana kadar bütün savunmalarını izledim sonrasında tekrar edeceğini anladığım vakit tam yumruğunu tuttum ve onu ters çevirip yere düşürmek için dizinin arkasına vurup çöktürdüm ve yere düşürdüm ardından yere düşerken kolumu çekti ve ben altta o üstte olmak üzere yere düştük. Sadece birbirimize baktık sonrada John üzerimden kalkacağı sıra dirseğine vurarak yere düşürdüm bu seferde ben üstte o altta olmak üzere durduk ve ben yerimden kalkıp "Ben kazandım " dedim o ise bana bakarak   "hiç eğitim aldınmı?" Dedi şaşkınlıkla bende bu şaşkınlığa karşı kahkaha attım ...

Half demonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin