Ben değilim

32 12 3
                                    

Sınıfta oturuyorduk herkes sırasıyla kalkıp birbirleriyle düello yapıyordu. Seçilen ise bu seçmelerden direk başka okullarla düello olarak savaşıyordu ama bundan önce okuldaki en güçlü kişiler birbiriyle düello ya katılıp kim yenerse 2 kişi gidiyordu. Tanrım lütfen bu okuldan bende seçilirim .
Birde öbür okullardan da kişiler seçilip bizlerle görüşecekler. Buda demek oluyo-

Kendi kendime konuşmamı yarıda bırakan John 'a baktım

"Hadi sıra sende"

Dedikten sonra derin bir nefes alıp yerimden kalktım ve rakibimin karşısına geçtim sizce kimdi? Tabikide Alex kim olabilir ki beni izleyen John' a baktım bana göz kırpıp elini göğsünün üzerine bağlaştırdı.
Kabul etmeliyim ki çok tatlı ve karizmatik oldu.

Neyse sonrada ilk atak ondan geldi tekme atıcaktıki ben geriye çekildim sonrada yumruğumu ben attım sonrada o hamlesini yaptı ben de onun hamlesini izledim o ise sadece kendi hamlelerine odaklanmıştı ve yeniden aynı hamleleri yapmaya başlayınca Be...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse sonrada ilk atak ondan geldi tekme atıcaktıki ben geriye çekildim sonrada yumruğumu ben attım sonrada o hamlesini yaptı ben de onun hamlesini izledim o ise sadece kendi hamlelerine odaklanmıştı ve yeniden aynı hamleleri yapmaya başlayınca Ben ne yapıcağını biliyordum bu yüzden yumruğunu elimde tutarak ters çevirdim tekme atacağını anladığım zaman diz kapağına vurdum o ise yere düştü sonrada kolunu kırdım. O ise yerde kıvrandı ve sonuç ben kazandım.

Sonrada kazandığım gibi John' un üzerine atladım kendisinde belimden kavradı ve beni etrafında döndürdü.

"Sıra sende"

Dedim o ise yanağımdan öpüp rakibinin karşısına geçti.
Ben ise o anki şokla gülümsedim .
John ise bana bakıp sırıttı.
Ben ise ona sessiz bir şekilde
"Yapacaksın" dedim o ise gözünü kapatarak onayladı ben ise gülümsedim. Ben çok mu gülümsedim? Neyse nerede kalmıştık. John şu anda çocuğu pert etti neyseki kısa bir sürede pes etti sonrada zaten
yendi ve bana yaklaşıp sarıldı. Bilmiyorum ama John bana sarıldığında  çok farklı şeyler hissediyorum bunu bende bilmiyorum. Hayatımda hiç böyle bir şey hissetmemiştim .

"Bende"

Dedi John . Ne yani duydumu şimdi beni , hayır olamaz ya...
O ne demişti bende mi? Demişti
Bunu anladıktan sonra ondan ayrıldım o bana baktı bende ona baktım sonrada iyice yaklaştı bende gözümü kapattım o ise beni öptü. Bende bu şokla gözümü açtım sonrada bana

"Seni seviyormuyum bilmiyorum ama sana şunu söyliyeyim bu sevgiden öte birşey bunu unutma"

diyip yanımdan ayrıldı ne oldu ben de anlamadım neden beni sevdiğini söyleyip yanımdan ayrıldı . Sevinimmi üzüleyimmi anlamadım.

❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇

Evde oturuyorduk ama konuşmuyorduk. Bunu bende amlamamıştım ama böyle yapınca da ne bileyim içim acımıştı. Rahat rahat şu an da istediğimi düşünüyorum çünkü o sıvıyı içtiğim için düşüncelerimi okuyamıyor bunu seviyorum işte. Aslında John' un bana dediklerini çok düşündüm de bende galiba onu seviyorum ama işte sevginin sırası olmadığını ikimizde biliyoruz belki bu yüzden şu an benimle konuşmuyor.

Bende bu sessizliği bozarak

"Bende"

Dedim O ise ne dediğimi anlamadığı,için

"Ne?"

"Bende..."

"evet"

"of ya anlamdınmı? "

"hayır anlamadım"

Derin bir nefes alarak cevapladim

"Bende SENİ SEVİYORUM"

deyip nefesimi dışarıya verdim John ise o anki şokla

"Ne dedin sen?"

"duydun işte" deyip ayağa kalktım o da kalkmamış bekliyormuşcasına yerinden kalktı ve bana sarıldı ben de onun beline sarıldım. Biraz sarıldıktan sonra ayrıldık bende konuşmaya başladım

"Seni seviyorum ama ben değilim yani senin kalbinde olması gereken ben değilim. Olmaz olamaz bunu biliyorsun"

Deyip salondan yukarı çıktım ve odaya geçip ağladım

"Benle o olmaz eğer olursak bütün planlarım suya düşecek ve oda bunları yapmama izin vermiyecek . Üzgünüm John ben değilim mağlesef ben olamam senle"

Half demonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin