Rose rüyasındaki gördüğü adamın söylediklerine çok sevinmişti çünkü Annesi ve Babasının hakkında küçük olsada birşeyler öğrenmişti ve Ailesine kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyordu. Rose bunları düşünüyordu bu sırada Jennifer odaya girdi.Roseyi yemeğe çağırdı Rosede ona "tamam Anne" dedi "tamam canım seni sofrada bekliyorum"ve sonrasında aşağıya indi ve Rose tam sofraya oturacaktıki aklına Annesi ve Babası geldi kendi içinden; "acaba Annem Babam ne yapıyorlardır" diye içinden düşünüyordu ve Babası Jackson ona "kızım oturmayacakmısın? Ne düşünüyorsun böyle kara kara? " Rose ona "efendim Baba" "diyorum ki oturmayacakmısın kızım?" "Aaa evet oturucam" oturdu sonrasında jackson ona "aklın nerde senin Rose" "aklım hiçbirşeyde değil benim neden sordun" "bilmem sanki birşeyler düşünüyor gibisin doğruyu söyle aklında ne var senin?" Rose ayağı kalktı sinirlenerek "ne birşey düşünüyorum ne de birşeyler aklımda değil" dedi ve odasına gitti Jackson "ne dedim ben şimdi?" Jennifer "kızın üstüne fazla gitmesen" "tamam birşey dediğim yok" "hadi canım Rose'nin gönlünü alda gel" "tamam ben şimdi onlan konuşurum" "tamam sen onunla konuşup gönlünü al ve yemeğe gelin" "tamam" dedi ve sonrasında Rose'nin odasının kapısını çaldı Rose gözyaşlarını sildi ve kapıyı açtı "ne oldu?" "Tatlım hadi uzatmayalım" "ben birşey uzatmıyorum" "tamam senin dediğin gibi olsun hadi barışalım" "ben küsmedimki barışalım" dedi ve güldü "gel buraya" dedi Jackson,ve sarıldılar "hadi aşağıya yemek yemeye" "tamam" dedi Rose ve aşağıya indiler,yemek yediler Roseyle Annesi sofrayı toparladılar. Ve sonrasında odasına çıktı odasında uzanmıştı eline kağıdı alıp düşünüyordu "acaba bu kağıdın gizemi ne?" Dedi, Rose karanlıktan korktuğu için ışığı yakıp yatıyordu. O anda elektrikler gitti Rose korktu ve elindeki kağıt parlıyordu ve yazılar gözünküyordu okumaya başladı "Hidden world under the ground (Gizli dünya yerin altında)" diye okudu "nasıl yani ne dünyası bu?" Rose telaşa kapıldı ve çok heyecanlandı ve korktu düşünceye kapıldı "kağıdı bulduğum yerde birşey olabilir" dedi ve eli ayağa tutmaz oldu bir anda,bir andanda korktu..