Túto časť venujem DeepRainbow, ktorá mi vnukla skveký nápad! :D ♥
,,Páči sa mi tvoj sveter," povedal Austin s výrazom na slovo tvoj, keď Mack konečne zišla dole. Na sebe mala sivý sveter, ktorý jej bol veľký, keďže bol Austinov. Raz si ho u nej zabudol a nikdy mu ho nevrátila.
,,Mne nie," povedala, no prišla k nemu a objala ho. Milovala ten sveter. Patril jemu a to jej stačilo.
,,A večer sa k nemu túliš," zasmial sa a svoje ruky obtočil okolo jej pliec. Prekrútila očami. Mal pravdu.
,,Čo tu robíš?" spýtala sa ho, keďže nechcela rozoberať svoje fetiše.
,,Obímam kamošku?" povedal skôr ako otázku. Mack pichlo pri srdci. Kamarátka. Navždy bude len kamarátka.
,,Aha," zamumlala a odtiahla sa. Prešla do obývačky a podľa jeho krokov usúdila, že ide za ňou.
Obývačka vyzerala ako vždy. Až na malý detail. Umelý stromček, vyšší než ona, stál v rohu obklopený krabicami.,,Čo to, dopekla, je?" spýtala sa.
,,Stromček, ktorý ideme ozdobiť. Poď," potiahol ju za ruku a ťahal ju k stromčeku. Pustil ju. Do rúk si vzal krabicu a otvoril ju. Zlaté vianočné gule sa trblietali.
Jednu sa vzala do rúk. Bola ľahká a ťažká zároveň.,,Pozor, sú sklenené. Zaves ju tam," upozornil ju. Prešla k stromčeku, ale keďže boli okolo neho krabice, tak musela natiahnúť ruku k vetvičke. Zavesila ju tam.
,,Super!" povedal jej Austin a položil krabicu ďalej. To isté spravil aj s tými ostatnými. V krabiciach boli zlaté, červené a biele sklenené gule, zlatá hviezda, zamotané svetielka a rôzne ozdoby, ktoré ponachádzal na povale.
,,To tam nedávaj," zamračila sa naňho Mack, keď v jeho rukách zbadala červeného anjela na zavesenie.
,,Prečo?" zamračil sa aj on, no anjela schoval späť.
,,Pretože sa tam nehodí," vzdychla si nad jeho (ne)vkusom a pokračovali.
,,Chytaj!" povedal zrazu Austin. Mack ledva-ledva chytila bielu sklenenú guľu. Zamračila sa naňho, keďže sa mohla rozbiť.
,,Postrech," uškrnul sa a ďalej zdobil stromček, akože nič.
,,Potrech!" hodila po ňom zlatú gulu, ktorá sa od neho odrazila a spadla na zem. Črepiny sa rozpŕchli okolo neho a Mack sa nevinne usmialaa.
,,Blázniš?!" spýtal sa šokovane. Mack sa len uškrnula a ďalej zdobila.
,,Pozbieraj to! Môžem sa porezať!" zapišťal a Mack sa musela zasmiať. Austin mal najskôr prekvapený výraz, ale začal sa smiať s ňou. Mala nákazlivý smiech.
,,Po-počkaj idem pre me-metlu," povedala pomedzi smiech a odbehla do útrob domu.
Austin sa medzi tým dosmiakl, a to už prišla Mack s metlou v ruke. Pozmetala črepiny na kôpku čo najďalej od nich. Matlu po tom oprela o stenu a šla pokračovať.
Takto dozdobili stromček, až ostala len zlatá hviezda.,,Chceš ju tam dať?" spýtal sa je. Vzdychla si.
,,Nedočiahnem," zamrmlala, no do rúk si vzala hviezdu. Austin sa zasmial. Zrazu však okolo bokov pocítila dlane. Jej nohy boli vo vzduchu. Austin s ňou prešiel k stromčeku a ona hvviezdu dala na špic.
,,Nie som ťažká?" spýtala sa.
,,Ani zďaleka," zasmial sa. Chcel ju nadhodiť a znova chytiť. No nevyšlo mu to. Mack nohou kopla do stromčeka, ktorý staril balans a spadol. Austin rýchlo trhol Mack dozadu, aby sa vyhli črepinám z gúľ.
Ozval sa veľký rachot. Stromček ležal na podlahe a okolo neho bolo sklo, ktoré kedysi tvorilo vianočné ozdoby.,,Ty si magor, Austin! Toto si pozametáš!" povedala nahnevane, akonáhle ju pustil. Obaja však vybuchli do smiechu.
,,Chcel som pocedať, že máme stromček a sme pripravení na Vianoce. Zrejme nám bude musieť vystačiť šťastie z črepín," mykol plecami Austin a obaja sa pustili do upratovania.
YOU ARE READING
24 of Christmas
Short StoryOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥