,,Ako sa cítiš?" boli prvé Austinové slová, keď jej vpadol do izby.
Včerajšok celý preležala a dnešok chcela stráviť tak isto.,,Už lepšie," zaklamala. V skutočnosti jej bolo ešte horšie. Večer dostala vysokú teplotu, no dala si lieky. Hlava jej šla vybuchnúť a všetká strava skončila vyvracaná v záchode.
,,To je dobre. Ale aj tak. Dnes nebudeme robiť nič," povedal Austin. Nie že by bol rád, že je Msck chorá. To nie. Ale už nevedel, ako jej má dokázať, prečo milovať Vianoce. A potom mu niečo napadlo.
,,Nič?" spýta sa prekvapene Mack. Austin prikývol.
,,Doniesol som ešte pár vecí na výzdobu. Veď vieš, zajtra sú Vianoce. To mi pripomína. Mama vás k nám pozýva. Pochopím, keď odmietnete," povedal Austin. Mack sa však usmiala.
,,Radi prídeme," široko sa naňho usmiala. Hrdlo ju našťastie už nebolelo, tak mohla aspoň rozprávať.
,,Naozaj?" spýtal sa prekvapene. Jeho rodičia to ohľadom Vianoc preháňali. No jedlo bolo ešte horšie. Keďže je jeho mama Francúzska, robí aj tradičné francúzske "pochúťky". Krevety a obalované žabie stehianka sú klasikou. Nie, že by to Austin jedol. Jedla to len jeho mama a suseda Quinsonová, ktorá cez sviatky k nim prišla.
,,Naozaj," prikývla. Ak by s niekym chcela stráviť Vianoce, bol by to Austin.
,,Dobre. Idem dole všetko pripraviť. Oddýchni si a potom si môžme dať maratón Priateľov," navrhol a Mack prikývla. S úsmevom Austin zišiel dole.
Kým Mack spala, Austin dokončil všetko, čo nestihli. Doniesol malý ozdobený stromček, ktorý mal ledva meter. Ale keďže ten veľký neozdobili, stromček mať museli. Povešal nad dvere a na steny imelo, na tanier nabral koláčiky a do pohárov mlieko, na gauč pohádzal vankúše a deky, až z toho vznikol 'pelech'.
Potom pustil nahrávku prvej série a šiel ohlásiť Mack.,,Mackie?" povedal nežne. Keďže Mack spala, nepočula ho. Priblížil sa k nej.
,,Mackie," pohladil ju po ruke. Oboma prešla elektrima. Mack sa na dotyk prebrala. Zmätene sa porozhliadla, až keď našla tie oči, ktoré pozná tak dobre. Smaragdové oči sa na ňu usmievali ako vždy.
,,Hm?" povedala ospalo. Austin ju pustil a odstúpil.
Mack ostala zima.,,Všetko je hotové, poď," Mack napovel vstala, no to robiť nemala. Zatočila sa jej hlava a takmer spadla. Austin ju však včas zachytil, a tak dopadla na jeho ruky.
Znova sa jej rozbúchalo srdce.,,Možno by si mala ostať v posteli," povedal potichu Austin. Stále sa vinil, že kvôli nemu je chorá a teraz je jej zle.
,,Nie," rázne zamietla a postavil sa na vlastné nohy.
Ausyin svoje ruky stiahol k sebe a skĺzol pohľadom po útlej postave Mack.
Musel uznať, bola krásna. Bola malá, o hlavu nižšia od neho. Husté hnedé, až čierne, vlasy mala strapaté a pod modrými očami kruhy. No aj tak bola.krásna. Aj keď na sebe mala Austinovu mikinu a tepláky, bola ako princezná.,,Tak sa ma aspoň chyť. Nie že mi tu odpadmeš," zasmial sa Austin a Mack zdvihla kútiky úst. Ruku natiahla k jeho plecu, ktoré stisla. Spoločne takto zišli dole až do obývačky, kde ich čakal 'pelech'. Sadli si na vankúše a deky a Austin zapol nahrávku.
V polovici epizódy sa Mack zatvárali oči a hlava jej padla na jeho plece. Usmial sa.,,Pozri sa hore," šepol. Aj keď chcela spať, spravila tak.
Zelená rastlinka s červenými bobuľkmi sa na ňu usmievala. Hneď spoznala, čo to je.
Austin natiahol prsty k jej brade a otočil jej tvár tak, aby sa mu dívala do očí.,,Dnešný dôvod som ja. Milujem Vianoce aspoň z polovice tak, ako ja teba," šepol. Potom sa k nej sklonil a jeho pery sa stretli s tými jej. Nežne ju bozkával, no Mack nič. Keď si uvedomila, čo sa deje, pridala sa. Ruky si dala do jeho vlasov a jeho ju zas hladil po chrbte. Ich pery do seba zapadli ako puzzle. Ich bozky boli nežné, nikto nechcel nič pokaziť.
A toto jej stačilo k tomu, aby Vianoce milovala úplne.♥♥♥
Zajtra tu sú Vianoce. ♥
Neskutočne rýchlo to všetko zbehlo. ♥
Pred nedávnom som sa ešte válala na pláži v Chorvátsku a už tu máme Vianoce. ♥
Bude sa mi ťažko lúčiť s týmto príbehom, s Mack a Austinom, s týmito dôvodmi. :(
(Nie že by to bolo nejaké super. :DDD)
Zajtra vydám časť keď vstanem, keďže o piatej nebudem mať čas. ^^
Zajtra budem dlho kecať, tak dnes vás od toho uchránim. :DDD
Btw. Túto časť mám najradšej! ♥♥
YOU ARE READING
24 of Christmas
Short StoryOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥