,,Poď sem," povedal Austin, keď si sadol na parapetu výklenka v izbe Mack. Práve si česala vlasy a dookola si opakovala látku z chémie.
,,Učím sa," sykla. Nechcela byť k nemu odporná. Ale ten test tvoril 70% koncoročnej známky.
,,Poď sem," zopakoval kľudne a do rúk si vzal bielu šálku s horúcim čajom. Napil sa, aj keď ho tekutina pálila. Rozpoznal, že to bol ovocný čaj. Konkrétne višňový.
,,Austin, ale ja sa potrebujem učiť," fňukla a položila kefu na skrinku. Znova si do dúk vzala zošit v ktorom bolo mnoho látok, ktoré musela do zajtra vedieť. Učivá boli zvýraznené žltou, občas červenou a ešte menej zelenou. Žltá zvýrazňovala to, že tu látku moc nevedla. Zelena, že ju dokonalo ovládala, zpredu aj zozadu. A červená boli látky, ktoré sa jej nemohli dostať do hlavy.
,,Poď sem," zopakoval. Mack si vzdychla a so zošitom šla k nemu.
,,No?" spýtala sa otrávene. Keď ho k nim zavolala aby sa učili, myslela aby sa učili naozaj.
,,Sadni si," kývol hlavou na miesto vedľa seba. Vzdychla si, ale polúchla.
,,Odhoď ten zošit na koniec izby," povedal a ona sa zamračila. Zároveň sa uchechtla. Znova svoj zrak zamierila na zlúčeniny.
Austin chytil zošit a hodil ho preč. Len tak. Čo najďalej od nich.,,Čo si to-" nestihla ho ani zbuzerovať, pretože ju prerušil.
,,Vylož si na mňa nohy," povedal s úsmevom na tvári. Nechápavo sa naňho pozrela. Šibe mu, to jediné si o ňom práve myslela. Nakoniec si však vyložila nohy na jeho kolená a on jej podal druhú šálku.
,,A relaxuj," šepol. Nechcel pokaziť to príjemné ticho. Uvoľnila sa.
,,Pre toto milujem Vianoce. Oddýchneš si. Nemyslíš na testy, učivá či projekty. Len relaxuješ," šepol. Vonku začalo snežiť.
Mack si to nechcela priznať, ale naozaj sa jej začínali páčiť Vianoce.♥♥♥
Relax, to jediné teraz potrebujem. 😔
Aspoňže je piatok. ♥
Ale zišli by sa už tir prázdniny. :3
Dnes nebudem dlho kecať, sľubujem :D
Užite si víkend! ♥
ESTÁS LEYENDO
24 of Christmas
Historia CortaOna neznášala vianoce. A on ju ich naučil milovať. 21.12.2016: #8 in Short Story ♥